Тест з теорії та методики фізичного виховання
1. Як навчальна дисципліна, теорія фізичного виховання визначає:
а) оптимальні форми побудови процесу фізичного виховання;
б) техніку фізичних вправ;
в) самоаналіз дій учителя.
2. Дайте визначення поняттю “Фізична культура” - це:
а) складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо;
б) організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їхніх фізичних та інтелектуальних здібностей;
в) педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам та вмінням, зв'язаних знаннями для майбутньої успішної професійної діяльності.
3. Дайте визначення поняття “Фізичне виховання” - це:
а) складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо;
б) педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам та вмінням, зв'язаних знаннями для майбутньої успішної професійної діяльності;
в) це змагання за певними правилами, зазвичай це специфічний вид фізичної або інтелектуальної активності, яку здійснюють з метою змагання, а також поліпшення здоров'я, отримання морального і матеріального задоволення, прагнення до вдосконалення і слави, покращення навичок;
г) організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їхніх фізичних та інтелектуальних здібностей.
4. Засоби фізичного виховання:
а) особиста гігієна, раціональне харчування, здоровий спосіб життя;
б) фізичні вправи, оздоровчі сили природи;
в) спортивні споруди, спортивне обладнання, спортивний інвентар.
5. Дайте визначення поняттю “Спорт” - це:
а) педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам та вмінням, зв'язаних знаннями для майбутньої успішної професійної діяльності;
б) організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їхніх фізичних та інтелектуальних здібностей;
в) складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо.
6. Назвіть основні фізичні якості людини:
а) швидкість, стрибучість, сила, витривалість, гнучкість;
б) сила, швидкість, гнучкість, витривалість, влучність;
в) сила, швидкість, гнучкість, витривалість, спритність.
7. Фактори, що визначають вплив фізичних вправ на організм:
а) класифікація фізичних вправ;
б) виховна функція;
в) iндивiдуальнi особливості.
8. Назвіть основні завдання які розв’язуються на уроці фізкультури:
а) самоаналіз дій учня, самостійні заняття, контроль ЧСС;
б) фізичний розвиток, фізична підготовленість, фізична досконалість;
в) освітні, оздоровчі, виховні.
9. Які з перелічених видів спорту відносяться до нетрадиційних видів спорту:
а) стретчинг, йога, шейпінг, кінологічний спорт, пляжний волейбол;
б) пейнтбол, дзюдо, плавання, флорбол, пауерліфтинг;
в) волейбол, баскетбол, футбол, хокей, гандбол, біатлон.
10. На уроках фізичної культури виділяють підготовчу, основну і заключну частини, тому що:
а) перед уроком як правило ставляться три завдання і кожна частина призначена для вирішення одного із них;
б) розподіл на частини обумовлений необхідністю управляти динамікою працездатності тих, хто займається;
в) розподіл уроку на частини вимагає Міністерство освіти і науки України;
г) так вчителю найкраще розподілити різні за характером вправи.
Відповіді на запитання: