Тест з теорії та методики фізичного виховання

Про матеріал
Тест з фізичної культури на тему "Теорія та методика фізичного виховання"
Перегляд файлу

Тест з теорії та методики фізичного виховання

 

1. Як навчальна дисципліна, теорія фізичного виховання визначає:

а) оптимальні форми побудови процесу фізичного виховання;

б) техніку фізичних вправ;

в) самоаналіз дій учителя.

 

2. Дайте визначення поняттю “Фізична культура” - це:

а) складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо;

б) організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їхніх фізичних та інтелектуальних здібностей;

в) педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам та вмінням, зв'язаних знаннями для майбутньої успішної професійної діяльності.

 

3. Дайте визначення поняття “Фізичне виховання” - це:

а) складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо;

б) педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам та вмінням, зв'язаних знаннями для майбутньої успішної професійної діяльності;

в) це змагання за певними правилами, зазвичай це специфічний вид фізичної або інтелектуальної активності, яку здійснюють з метою змагання, а також поліпшення здоров'я, отримання морального і матеріального задоволення, прагнення до вдосконалення і слави, покращення навичок;

г) організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їхніх фізичних та інтелектуальних здібностей.

 

4. Засоби фізичного виховання:

а) особиста гігієна, раціональне харчування, здоровий спосіб життя;

б)  фізичні вправи, оздоровчі сили природи;

в) спортивні споруди, спортивне обладнання, спортивний інвентар.

 

5. Дайте визначення поняттю “Спорт” - це:

а) педагогічний процес спрямований на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, навчання основним життєво важливим руховим навичкам та вмінням, зв'язаних знаннями для майбутньої успішної професійної діяльності;

б) організована за певними правилами діяльність людей, що полягає в зіставленні їхніх фізичних та інтелектуальних здібностей;

в) складова частина культури, пов'язана з системою фізичного виховання, організації спорту, спеціальних наукових дослідів, технічних засобів, потрібних для фізичного виховання і спорту, суспільної та особистої гігієни, раціональної організації активного відпочинку тощо.

 

6. Назвіть основні фізичні якості людини:

а) швидкість, стрибучість, сила, витривалість, гнучкість;

б) сила, швидкість, гнучкість, витривалість, влучність;

в) сила, швидкість, гнучкість, витривалість, спритність.

 

7. Фактори, що визначають вплив фізичних вправ на організм:

а) класифікація фізичних вправ;

б) виховна функція;

в) iндивiдуальнi особливості.

 

8. Назвіть основні завдання які розв’язуються на уроці фізкультури:

а) самоаналіз дій учня, самостійні заняття, контроль ЧСС;

б) фізичний розвиток, фізична підготовленість, фізична досконалість;

в) освітні, оздоровчі, виховні.

 

9. Які з перелічених видів спорту відносяться до нетрадиційних видів спорту:

а) стретчинг, йога, шейпінг, кінологічний спорт, пляжний волейбол;

б) пейнтбол, дзюдо, плавання, флорбол, пауерліфтинг;

в) волейбол, баскетбол, футбол, хокей, гандбол, біатлон.

 

10. На уроках фізичної культури виділяють підготовчу, основну і заключну частини, тому що:

а) перед уроком як правило ставляться три завдання і кожна частина призначена для вирішення одного із них;

б) розподіл на частини обумовлений необхідністю управляти динамікою працездатності тих, хто займається;

в) розподіл уроку на частини вимагає Міністерство освіти і науки України;

г) так вчителю найкраще розподілити різні за характером вправи.

 

 

 

 

 

Відповіді на запитання:

  1. а
  2. а
  3. б
  4. б
  5. б
  6. в
  7. в
  8. в
  9. а
  10. б

 

 

 

docx
Додано
6 жовтня 2023
Переглядів
758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку