Тестування за поезіями, включеними у програму ЗНО-2020
1.Ліричний герой – поет, який порівнюється з міфологічним образом Сізіфа, використано у поезії
А Лесі Українки
Б Миколи Вороного
В Олександра Олеся
Г Євгена Маланюка
2. Символічні образи морозу, вбогого перелогу, квітів, осені і весни використано у поезії
А «Уривок з поеми»
Б «О слово рідне! Орле скутий!»
В «Чари ночі»
Г "Contra spem spero!"
3. До символізму належать обидва твори
А «Блакитна Панна», «О слово рідне! Орле скутий!»
Б «Уривок з поеми», «Молюсь і вірю»
В «О слово рідне! Орле скутий!»
Г «Блакитна Панна», «Любіть Україну!»
4. Художні засоби епітети: «співочий грім, шовковий спів, левій рев Дніпра» використано у творі
А «О слово рідне! Орле скутий!»
Б «Любіть Україну!»
В «Господи, гніву пречистого...»
Г "Contra spem spero!"
5.У жанрі вірш- медитація написано твір
А «О слово рідне! Орле скутий!»
Б «Любіть Україну!»
В «Молюсь і вірю»
Г "Contra spem spero!"
6. Анафора «кленусь» використано у творі
А «Молюсь і вірю»
Б «Любіть Україну!»
В «Господи, гніву пречистого...»
Г "Contra spem spero!"
7 Порівняння «як та купина, що горить — не згора» використано у творі
А «Любіть Україну!»
Б «Наша мова»
В «О слово рідне! Орле скутий!»
Г «Господи, гніву пречистого...»
8.Встановити приналежність твору та жанру
1 «Любіть Україну!» А вірш-посилання
2 «Молюсь і вірю» Б ліричний вірш
3 «О слово рідне! Орле скутий!» В вірш-медитація
4 «Уривок з поеми» Г вірш-рефлексія
5 «Чари ночі» Д романс
9. Знайти відповідність
1 «Я син цієї породи ...»( Е. Верхарен) А «Уривок з поеми»
2 «Хто дасть голові моїй воду і очам моїм джерело сліз…» (Біблія ) Б «Кавказ»
3 «Коли хто говорить: люблю Бога, а брата свого ненавидить, - лжа це». (Біблія) В «Сон»
4 «О корабле, тебе вже манить сила моря?» (Горацій) Г «Майстер корабля»
Д «Молюсь і вірю»
10. ...Даремно, вороже, радій
- Не паралітик і не лірник
Народ мій - в гураган подій
Жбурне тобою ще, невірний! – автор створив алюзію на твір
А «Мойсей» І.Франка
Б «Кавказ» Т.Шевченка
В «Заповіт» Т.Шевченка
Г «Гімн» І.Франка
11. Як іскра ще в тобі горить
І згаснути не вспіла, -
Гори! Життя - єдина мить,
Для смерті ж - вічність ціла. У строфі автор використав всі художні засоби, ОКРІМ
А метафора
Б алюзія
В антитеза
Г риторичний заклик
Д епітет
12 Встановити відповідність між уривками твору та авторами
1Лови летючу мить життя! А О.Олесь
Чаруйсь, хмелій, впивайся
І серед мрій і забуття
В розкошах закохайся.
2 Вірою тугу розвіюю, Б А.Стус
щоб був я завжди такий,
яким мене мати родила
і благословила в світи.
3 кожне слово
нашої мови записане у Літописі В І.Драч
тож хай знають вороги
якими словами
на самоті мовчимо
4 Він бігав наввипередки з вітром, Г В.Голобородько
Він вилазив на грушу, і рвав у пазуху гнилиці,
І купався коло млина, і лежав у піску,
І стріляв горобців з рогатки. Д В.Симоненко
13 Встановити відповідність між творами одного жанру
1 «Ой летіла стріла» А «Балада про соняшник»
2 «Молюсь і вірю» Б «Господи, гніву пречистого…»
3 «Уривок з поеми» В «Наша мова»
4 «Катерина» Г «Кавказ»
Д «Чари ночі»
14 Обидва твори належать до громадянської лірики
А «Господи, гніву пречистого...» ,«Балада про соняшник»
Б «Наша мова», «Уривок з поеми»
В «Чари ночі», «Блакитна панна»