10 кл. 14.04. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 348 разів
8 запитань
Запитання 1

Пристрій, який працює за циклом, що складається з двох ізотермічних і двох адіабатних процесів. 

варіанти відповідей

Холодильний пристрій         

Ідеальний тепловий двигун

Кондиціонер 

Бензиновий двигун

Запитання 2

Формула для знаходження максимального холодильного коефіцієнта пристрою

варіанти відповідей

η = Q1 - Q2 ∕ Q1

k = Q2 ⁄ Q1 - Q2

η = Tн - Тх ⁄ Тн

k = Тн ⁄ Тн - Тх

Запитання 3

Формула для знаходження коефіцієнта корисної дії ідеального теплового двигуна

варіанти відповідей

η = Q1 - Q2 ⁄ Q1

k = Q2 ⁄ Q1 - Q2

η = Тн - Тх ⁄ Тн

k = Тх ⁄ Тн - Тх

Запитання 4

При ізохорному процесі вся передана газу кількість теплоти витрачається … 

варіанти відповідей

... на виконання механічної роботи

... на збільшення внутрішньої енергії газу   

... і на збільшення внутрішньої енергії газу, і на виконання механічної роботи

... на зменшення внутрішньої енергії газу

Запитання 5

При передачі газу кількості теплоти 300 Дж його внутрішня енергія зменшилася на 100 Дж. Яку роботу виконав газ?

варіанти відповідей

40 Дж

4 Дж

4000 Дж

400 Дж

Запитання 6

Одноатомний ідеальний газ в кількості 4 моль поглинає 3 кДж теплоти. При цьому температура газу підвищується на 20 К. Яка робота здійснюється газом в цьому процесі? 

варіанти відповідей

2 кДж

22 кДж

0, 2 кДж

220 кДж

Запитання 7

 Температура нагрівника ідеальної теплової машини 527 °С, а температура холодильника 127 °С. Визначте кількість теплоти, отриману машиною від нагрівника, якщо вона виконала роботу 700 Дж. (

варіанти відповідей

140 Дж

160 Дж

1400 Дж

1600 Дж

Запитання 8

Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного пального на відстані 1000 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 36 км/год. 

варіанти відповідей

1470 кВт

2470 кВт

247 кВт

147 кВт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест