10 кл.ЛР№5. Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння

15 запитань
Запитання 1

Назвіть тему даної лабораторної роботи?

варіанти відповідей

Дослідження руху тіла на нитці.

Вивчення руху тіла при коливанні

Вивчення руху тіла по колу, та вільних коливань

Дослідження руху тіла навколо кулі за доцентровим прискоренням

Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння.

Я не знаю

Запитання 2

Мета роботи:

варіанти відповідей

Визначити характеристики рівномірного руху кульки по колу: період обертання, обертову частоту, лінійну швидкість, доцентрове прискорення й модуль рівнодійної сил, які надають кульці цього прискорення. Переконатися в справедливості формули Гюйґенса.

Визначити характеристики рівномірного руху кульки по колу: період, частоту, лінійну швидкість, прискорення й модуль рівнодійної сил, які надають кульці цього прискорення.

Визначити характеристики рівномірного руху кульки по колу: період обертання, обертову частоту, лінійну швидкість. переконатися в справедливості формули Гюйґенса.

Виготовити нитяний маятник, визначити за його допомогою прискорення вільного падіння; переконатися в справедливості формули Гюйґенса.

Запитання 3

Оберіть необхідне обладнання для проведення лабораторної роботи з наведеного переліку

варіанти відповідей

Штатив із муфтою та лапкою

Терези з важками, динамометр

Нитка завдовжки 50-60 см вимірювальна стрічка,

металева кулька або тягарець, секундомір

Нитка завдовжки 1,5-2 м вимірювальна стрічка,

Лінійка, похила площина, динамометр

Запитання 4

Фізична величина, що дорівнює інтервалу часу, протягом якого тіло здійснює один оборот.

варіанти відповідей

Лінійна швидкість руху тіла

 Кутова швидкість

  Період обертання

Частота обертання

Запитання 5

Формула визначення кутової швидкості.


варіанти відповідей
Запитання 6

Маятник годинника здійснив 100 коливань за 50 с. Який період і частота коливань маятника годинника?

варіанти відповідей

Т = 0,5 с; ν = 2 Гц.

Т = 15 с; ν = 5 Гц.

Т = 2 с; ν = 0,5 Гц.

Т = 1,5 с; ν = 0,67 Гц.

Запитання 7

Встанови висновок до лабораторної роботи № 5.

варіанти відповідей

Під час роботи я спостерігав частоту коливань. 

Коли я виконував лабораторну роботу, то помітив, що результати вийшли неточними через брак.

Під час виконання лабораторної роботи № 5 я навчився визначати період і частоту коливань маятника на нитці.

Я зрозумів дану практичну роботу.

 За допомогою математичного маятника визначили прискорення вільного падіння;

 За допомогою фізичного маятника визначили прискорення вільного падіння;

Запитання 8

За графіком коливань джерела механічної хвилі визначте період коливань хвилі.

варіанти відповідей

2 с

12 с

4 с

6 с

8 с

10 с

Запитання 9

позначення та одиниці вимірювання періоду коливання

варіанти відповідей

с

1/с

м

шт

T

N

n

R

Запитання 10

За якою з наведених формул можна розрахувати період малих коливань математичного маятника?

варіанти відповідей
Запитання 11

Тіло на нитці здійснює гармонічні коливання за законом . (Усі величини, що входять у рівняння, задано в одиницях СІ.) Визначте амплітуду та період коливань маятника

варіанти відповідей

А=1, Т=12с

А=6, Т=1с

А=1/6, Т=6с

А=0, Т=1/6с

А=1/6, Т=0с

А=1, Т=1с

Запитання 12

Визначити діаметр кулі, що демонструється на відео до лабораторної роботи (див. відео до лаб.роботи)

варіанти відповідей

d=0,025 м

d=0,025 дм

d=25 см

d=25 м

d=0,025 км

Запитання 13

Визначте середнє значення часу, якщо t1=39.22c t2=39.25c t3=39.23c заокругливши до сотих.

варіанти відповідей

39,23с

39с

39,2с

39,25с

39,22с

Запитання 14

Коливання маятника тривало 39.22с. Визначити період 20 коливань. Заокруглити до сотих.

варіанти відповідей

1,96с

1,962с

1,9616с

0,51с

0,509с

Запитання 15

Тіло на нитці здійснює гармонічні коливання за законом . (Усі величини, що входять у рівняння, задано в одиницях СІ.) Визначте циклічну частоту коливань маятника.

варіанти відповідей

А=1, Т=12с

А=6, Т=1с

А=1/6, Т=6с

ω=2π рад/с

ω=π/6 рад/с

ω=6π рад/с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест