На другий склад падає наголос у слові
Букву i треба писати на місці обох пропусків у рядку
Чергування приголосних НЕ відбуватиметься в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
У фразеологізмах «у вогонь і ...», «і кінці в ...», «як у ... дивитися» замість пропусків має бути слово
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Неправильно побудовано речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом'яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір'я.
Стиль тексту
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом'яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір'я.
Окремо в тексті треба писати сполуку
Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.
(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом'яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір'я.
Роль підмета виконують слова, виділені в усіх рядках, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.
(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом'яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір'я.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Помилково вжито слово в рядку
РАЗОМ треба писати всі складні іменники в рядку
Прочитайте фрагмент тексту. Уперше ступаючи на стародавню бруківку (1)В/вічного міста навесні 1837 року, Гоголь стає обожнювачем (2) Р/рима, його чудовим знавцем. Працюючи над (3) «М/мертвими душами», він часто полишає перо на своєму вузенькому пюпітрі й відвідує пам'ятки
минувшини, розкішні (4) Р/римські палаци, а до улюбленого друга й порадника (5)К/колізею йде з мольбертом і фарбами.
3 малої букви треба писати слово після цифри
Літеру С на місці пропуску потрібно писати в усіх словах рядка
Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
Правильно поєднано іменник з числівником у рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Граматичну помилку допущено в реченні
Утворіть граматично правильні словосполучення.
1 керуючись А наказам
2 усупереч Б наказами
3 згідно В наказів
4 відповідно Г до наказів
Д з наказами
3'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Щасливий (1)той, хто знайшов мудрість, хто розум придбав, (2) бо таке (3)придбання ліпше від придбання срібла, і (4) понад золото такий прибуток.
1 А іменник
2 Б прикметник
3 В займенник
4 Г прийменник
Д сполучник
М'який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку
Синонімом до слова головний є
Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ
Другий склад наголошений у слові
Суфікс -ик має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Неправильно побудовано речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи. (3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!
Стиль тексту –
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи. (3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!
У називному відмінку вжито в тексті іменник
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи. (3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!
Вставне слово є в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи. (3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
Лексичну помилку допущено в рядку
Прикметники із суфіксом -ськ- утворяться від усіх іменників у рядку
Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Подвоєні літери на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Префікс з- треба писати в обох словах рядка
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Прочитайте фрагмент телевізійного анонсу, у якому пропущено окремі слова. У нашій програмі – цікаво про роботу кожного ... української економіки. Сьогодні спілкуємося з... Петренком – експертом з оплати праці. Чи знаєте ви, що багато хто з наших ... має право на доплату за стаж, яка різниться в кожній із ... господарства?
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Неправильно утворено форму першої особи однини в рядку
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.
Фразеологізм Значення
1 до сьомого поту А заможно
2 на всю губу Б суворо
3 з притиском В рясно
4 на чистоту Г відверто
Д тяжко
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова. Дика груша (1) облита білим молоком, і в тому пахучому молоці, (2) що (3) стиха піниться, бджоли (4) неначе киплять.
1 А займенник
2 Б дієприкметник
3 В прислівник
4 Г сполучник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома