Самостійна робота. Призма. Паралелепіпед.

Додано: 27 вересня
Предмет: Геометрія, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Яку призму називають прямою?

а) Призму, в якої бічні ребра перпендикулярні до основ

б) Призму, в якої бічні грані нахилені під кутом до основ


варіанти відповідей

а

б

Запитання 2

Що називають діагональним перерізом призми?

а) Переріз, що проходить через одну з діагоналей основи паралельно бічним ребрам

б) Переріз, що утворений площиною, яка проходить через дві протилежні вершини основи


варіанти відповідей

а

б

Запитання 3

Які грані паралелепіпеда називають протилежними?

а) Грані, що не мають спільного ребра і лежать в паралельних площинах

б) Грані, що мають спільне ребро


варіанти відповідей

а

б

Запитання 4

Який паралелепіпед називають прямим?

а) Паралелепіпед, у якого всі ребра рівні

б) Паралелепіпед, у якого бічні ребра перпендикулярні до основ


варіанти відповідей

а

б

Запитання 5

Який паралелепіпед називають прямокутним?

а) Паралелепіпед, у якого всі грані є прямокутниками

б) Паралелепіпед, у якого бічні грані нахилені під кутом до основ


варіанти відповідей

а

б

Запитання 6

Що називають вимірами прямокутного паралелепіпеда?

а) Довжини трьох ребер, що виходять з однієї вершини

б) Довжини діагоналей основ


варіанти відповідей

а

б

Запитання 7

Який прямокутний паралелепіпед називають кубом?

а) Прямокутний паралелепіпед, у якого грані однакові

б) Прямокутний паралелепіпед, у якого всі ребра рівні

варіанти відповідей

а

б

Запитання 8

Сформулюйте теорему про квадрат діагоналі прямокутного паралелепіпеда:

а) Квадрат діагоналі дорівнює сумі квадратів його вимірів

б) Квадрат діагоналі дорівнює подвоєній сумі вимірів


варіанти відповідей

а

б

Запитання 9

В основі призми лежить квадрат , стороною a і бічним ребром b.

Знайти площу бічної поверхні даної призми.

варіанти відповідей

а2 2

4ав

2в2

Запитання 10

Знайти довжину діагоналі паралелепіпеда, якщо його лінійні розміри 4см, 3 см, 2см?

варіанти відповідей

√3 см

√29

√22

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест