9 кл І.У. Модернізація промисловості та сільського господарства.

Додано: 2 лютого
Предмет: Історія України, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Що означає завершення промислового перевороту?



варіанти відповідей

механізацію сільського господарства

появу монополій

однакові темпи розвитку промисловості в усіх регіонах країни

перехід до фабрично-заводського виробництва в провідних галузях промисловості

Запитання 2

Симиренки, Терещенки, Ханенки - це родини:



варіанти відповідей

українських революціонерів

педагогів-новаторів

підприємців та меценатів

діячів опозиційного руху

Запитання 3

встановіть відповідність між регіоном та його спеціалізацією.:

1 Донбас 2 Кривбас 3 Нікополь 4 Правобережжя

А. Виробництво цукру Б.видобуток залізної руди В.Видобуток марганцю Г.видобуток кам'яного вугілля

варіанти відповідей

1- Г 2-Б 3- В Г- А

1-А 2-Б 3-Г 4-В

1-Г 2-В 3- Б 4- А

Запитання 4

Робітниче поселення Юзівка сьогодні має назву:

варіанти відповідей

Донецьк

Дніпро

Запоріжжя

Кривий Ріг

Запитання 5

Які міста поєднала перша залізнична лінія, споруджена у Наддніпрянській Україні?

варіанти відповідей

 Київ - Харків;

Катеринослав Юзівка;

Київ - Одеса;

Одеса - Балта.

Запитання 6

Галузі, які досягли найбільших успіхів у другій половині ХІХ ст.

варіанти відповідей

гірничорудна, металургійна, нафтовидобувна промисловості

 нафтодобувна, вугледобувна, гірничорудна промисловості

 вугільна, залізорудна, металургійна, машинобудівна промисловості

 металургійна, нафтовидобувна, вугледобувна промисловості

Запитання 7

Позначте міста, де ще з кінця ХІХ ст. розпочали виготовляти паровози:

варіанти відповідей

Херсон, Миколаїв

Київ, Харків

Луганськ, Харків

Луганськ, Одеса

Запитання 8

Вкажіть основний район цукробурякового виробництва:

варіанти відповідей

Лівобережжя

Степова Україна

Правобережжя

Закарпаття

Запитання 9

Унаслідок концентрації виробництва розпочався процес монополізації промисловості – об’єднання підприємств, які зосереджують виробництво і збут значної частини продукції певної галузі промисловості.

Одним із перших ще в 1887 р. у Києві було створено синдикат

варіанти відповідей

цукрових заводів

металургійних заводів

заводів, що вигоровляли металеві труби

шахт, що видобували кам'яне вугілля

Запитання 10

На українські землі імпортували товари

варіанти відповідей

чай

цукор

зерно

каву

обладнання

тютюн

Запитання 11

Модернізація - це

варіанти відповідей

відмова від нових ідей;

назва течії в мистецтві;

використання нових технологій;

повернення до минулого.

Запитання 12

Який із факторів відіграв вирішальну роль у стрімкому розвитку Донбасу в другій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей

кваліфікована робоча сила;

значні природні ресурси;

розгалужена транспортна інфраструктура;

утворення монополістичних об'єднань.

Запитання 13

Реформи 1860-1870-х років призвели до

варіанти відповідей

притоку іноземного капіталу в промисловість Донбаса і Півдня України;

занепаду традиційних галузей економіки українських земель;

розвитку промислового будівництва на Правобережжі України;

фактичної ліквідації поміщицького господарства на Півдні Укрпїни.

Запитання 14

Урбанізація - це

варіанти відповідей

процес зосередження населення, економічного і культурного життя у містах;

зростання чисельності сільського населення;

масова еміграція населення;

розвиток системи селянського самоврядування.

Запитання 15

Добровільне об'єднання людей, які на пайових засадах спільно займаються певним видом господарської діяльності.

варіанти відповідей

синдикат;

монополія;

кооперативний рух;

трест.

Запитання 16

Визначте особливості промислового розвитку Наддніпрянської України (чотири правильні відповіді): 

варіанти відповідей

високий рівень концентрації виробництва і утворення монополій;    

 домінування аграрної складової в структурі народного господарства; 

найнижчі темпи розвитку по Російські імперії;    

економічна спеціалізація районів;     

нерівномірний розвиток регіонів;

високий рівень вітчизняних капіталовкладень;

приплив іноземних інвестицій.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест