Відомо, що a > b. Користуючись властивостями числових нерівностей, позначте, які з наступних чотирьох тверджень правильні.
Відомо, що 2 ≤ х ≤ 3, 4 ≤ у ≤ 5.
Позначте, які з тверджень - правильні.
Використовуючи те, що графіком квадратичної функції y = ax2 + bx + c (a ≠ 0) є парабола, вітки якої направлені вгору при a > 0 і вниз при a < 0, виберіть правильне твердження.
Задано функцію y = x2 – 6x + 3.
Коефіцієнти квадратичної формули a, b і c; вершина параболи з абсцисою в точці xо .
Виберіть правильне твердження.
Розв'яжіть нерівність: 4х - х² ≥ 0.
Задано арифметичну прогресію (аⁿ ) : a1= 6; a2 = 10.
Позначте всі правильні твердження.
Задано геометричну прогресію (bn): b1 = 4 і b2 = 12.
Знайдіть правильні твердження.
Між числами 4 і 108 хочуть вставити два числа так, щоб вони разом із заданими числами утворювали зростаючу геометричну прогресію.
Позначте правильні твердження.
Для класу закупили 30 ручок і 25 олівців, заплативши за все 140 грн. Скільки коштує 1 ручка і скільки -1 олівець, якщо 10 ручок коштують стільки ж, скільки 15 олівців?
У коробці лежать 12 синіх олівців і кілька червоних. Скільки червоних олівців у коробці, якщо ймовірність витягнути навмання синій олівець дорівнює 0,75.
Розв'яжіть систему нерівностей:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома