Фізична величина, яка характеризує властивість частинок або тіл вступати в електромагнітну взаємодію - це ...; позначається ..., вимірюється в ...
1 кулон дорівнює заряду, який проходить через поперечний переріз провідника за 1 секунду, якщо сила струму в провіднику становить 1 ампер:..
Основні властивості заряду: 1) існують ... роди зарядів - позитивні і негативні; 2) однойменно заряджені тіла - ..., різнойменно - притягуються; 3) носієм електричного заряду є частинка, заряду без неї не існує; 4) Електричний заряд - дискретний, носієм найменшого негативного заряду є ..., носієм найменшого позитивного заряду є ...
Перше точне визначення елементарного заряду здійснив ... амер. вчений ...
Пристрій Міллікена для визначення заряду електрона мав будову:
Міллікен установив ... електричного заряду, тобто q = Ne, де
N - ціле число,
e = - 1,6 ⋅10-19 Кл - заряд ...
Електризація може відбуватися:
... (трибоелектрика); через дотик; через вплив; під час тертя обидва тіла заряджаються ... зарядами
Повний заряд електрично замкненої системи тіл залишається незмінним під час усіх взаємодій, які відбуваються в цій системі - це .... тобто ...
Основний закон електростатики ... установив ...
Сила взаємодії ... нерухомих точкових зарядів q1 і q2 прямопропорційна ... модулів цих зарядів і обернено пропорційна ... відстані між ними r
F = (kІq1І⋅ Іq2І)/r2
Фізична модель зарядженого тіла, розмірами якого можна знехтувати порівняно з відстанями від нього до інших заряджених тіл, що розглядаються - це ...
Іноді закон Кулона записують у вигляді:
F = (Іq1І⋅ Іq2І)/(4πε0r2), де величину 1/(4πε0)=k
k = ...
ε0 = ...
Визначити силу, з якою взаємодіють два однойменні заряди по 2⋅10-5 Кл кожний, якщо відстань між ними 0,5 м?
(Підказка:
F = (kІq1І⋅ Іq2І)/r2, k = 9⋅109(Н⋅м2)/Кл2)
Дві однакові маленькі кульки, що мають заряди по 4⋅10-6Кл кожний, знаходяться на деякій відстані один від одного і взаємодіють з силою 0,4 Н. На якій відстані вони знаходяться?
(Підказка:
F = (kІq1І⋅ Іq2І)/r2, k = 9⋅109(Н⋅м2)/Кл2)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома