1. Хворий не розуміє змісту слів, а також не розуміє власної мови (словесна глухота). Яка із звивин великих півкуль головного мозку уражена?
1. Хворий після порушення кровопостачання головного мозку втратив здатність до написання букв і цифр. В якій частині мозку виникла патологія?
1. Під час рентгенологічного обстеження черепа виявлено збільшення розміру турецького сідла внаслідок пухлиноподібного утвору головного мозку. Яка частина головного мозку зазнала патологічних змін?
1. У пацієнта в результаті травми голови порушено акт ковтання. Який відділ ЦНС є ураженим?
1. Під час виникнення раптового звукового подразника (сигнал автомобіля) людина рефлекторно повертає голову в бік подразника. Де локалізуються підкіркові центри слуху?
1. У пацієнта травмований один iз вiддiлiв мозку, який має на кору великих пiвкуль найбiльш характерний висхiдний неспецифiчний активуючий вплив. Який це вiддiл?
1. Фельдшер швидкої допомоги, під час обслуговування екстренного виклику, виявив у хворого втрату больової та температурної чутливостi тiла злiва. Ураження якого провiдного шляху слід припустити?
1. Назвіть міжоболнні простори головного мозку
1. Назвіть анатомічну структуру, що утворює серп великого мозку, серп мозочка та діафрагму турецького сідла
1. Назвіть основні структури довгастого мозку
1. Назвіть систему нервових волокон, що з’єднують різні ділянки однієї півкулі
1. Назвіть систему нервових волокон, що з’єднують симетричні ділянки різних півкуль
1. Назвіть поверхні півкуль головного мозку
1. Назвіть борозну головного мозку, що відокремлює лобову частину
1. Назвіть борозну головного мозку, що відокремлює скроневу частину
1. Назвіть шари кори півкуль у правильній послідовності починаючи ззовні
1. Назвіть складову середнього мозку, що відповідає за регуляцію міміки, допоміжних рухів, точних рухів пальців руки
1. Назвіть порожнину проміжного мозку
1. Назвіть найбільше ядро мозочка
1. Назвіть складові покриву середнього мозку, що є первинними центрами зору
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома