Безсполучниковим складним є речення
варіанти відповідей
Укажіть безполучникове складне речення, у якому ставиться двокрапка (розділові знаки опущено)
Укажіть безсполучникове складне речення, у якому ставиться тире (окремі розділові знаки опущені).
Треба поставити кому між частинами безсполучникового складного речення (розділові знаки пропущено)
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього
1. Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Орфографічну помилку допущено в слові
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Простим є речення
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Неоднорідні означення є в реченні
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Визначити тип зв'язку в першому реченні
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Визначте вид підрядності в третьому реченні
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
У третьому реченні підрядні частини є:
1.Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, однак він належить до тих людей-світочів, які стають дорогими для всього людства. 2. Його боялися царі, його жахалися і смертельно ненавиділи кріпосники. 3. Коли Шевченка відправили в солдати, мабуть ті вінценосні кати вважали, що звідти йому вже не буде вороття. 4. Проте поет повернувся до рідної своєї України вогненною піснею, віщим не збореним словом.
Прикладка є в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома