Указати речення, де правильно оформлена цитата.
Указати речення з прямою мовою (розділові знаки опущено).
Помилку в оформленні прямої мови допущено в реченні.
Пунктуаційну помилку в оформленні цитати допущено в реченні.
У якому рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови
Правильно розставлені розділові знаки в реченні
З прямою мовою є речення в рядку (деякі розділовізнаки пропущено):
1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо. 2.За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам. 3.Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками. 4. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно. 5. Працюйте, діти, не лінуйтесь, – і пішло стежиною в гості до осені.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Установіть відповідність (розділові знаки при прямій мові пропущено).
1 Майстро десь зірвався сказав Оверко Половець і оглянув степ.
2 Одчини перше ворота озвався Шрам а потім біжи собі куди хоч.
3 Он бачиш там питає дика рожа Чи я хороша?
4 Що ж йди Іванку покірно обзивалась Марічка Така нам доля судилась.
А «П, — а, — п».
Б «П», — а.
В А: «П?»
Г «П, — а: — П».
Д «П,— а. — П».
Пунктуаційну помилку в оформленні цитати допущено в реченні
Правильно поставлено розділові знаки в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома