Безсполучникове складне речення

Додано: 25 лютого
Предмет: Українська мова, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Відбились зорі у воді летять до хмар тумани.

Торгуй правдою більше бариша буде.

Угорі почало виднішати місяць зійшов.

Хочеш їсти калачі не сиди на печі.

Як зараз бачу ген горить мій степ

Запитання 2

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

Міцна сім’я міцна держава.

Світали ночі вечоріли дні.

Ловив рибку впіймав рака.

Подивлюся серце защемить.

Небо зоряне завтра дощу не буде.

Запитання 3

Після речення Цвітуть яблуні… треба поставити кому, якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей

пахнуть білі гречки.

прийшов травень.

значить справжня весна.

вишні ж уже відцвіли.

розносяться пахощі навколо.

Запитання 4

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

На Балатоні осінь золота пливе в повітрі сива павутина.

Друзі розповіли подробиці втеча готувалася давно.

Віз ламається чумак розуму набирається.

Усе ясно великого бажання вчитися та не маєш.

Вихід із становища один потрібні негайні енергійні заходи.

Запитання 5

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

Дощ упав на жито будем краще жити.

І причувається десь пісня за горою лине.

Волосся вигоріло ходив без шапки довго.

Поступово багрянці лісу згасають сідає сонце.

Самотність як обірвана струна вона ніколи не буває в парі.

Запитання 6

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Весна іде красу несе.

Я знаю мова мамина свята.

Боятися вовків у ліс не ходити.

Не штука ганьбити штука ліпше зробити.

Будеш сіяти з сумом вродить печаль.

Запитання 7

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

Закрався вечір одшуміла праця.

Дощ упав на трави оживуть отави.

Я знову вгадую приїдеш ти чи ні?

Світило сонце парувала земля.

Зрубав дерево посади два.

Запитання 8

Складним із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком є речення

варіанти відповідей

Сонце заходить, гори чорніють, пташечка тихне, поле німіє.

Плачуть дощі в снігах, просять вітри спочину і розбивають в прах зоряну павутину.

Ранок був безвітряний, тихо пролітала негуста пороша, садок ніби відпочивав.

Минає літо, осінь вже бреде, лісів багрець торкнувся вересневий.

Планета сива над віками крутиться, минають дні, і пахне сіножать.

Запитання 9

Складним із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком є речення


варіанти відповідей

Небо прорізали вогняні стріли, ударив грім, на пильних дорогах знявся вихор.

І пригадалося йому дитинство: над водами хиляться лози, лелека пливе в висоті.

Не щебече соловейко в лузі над водою, не співає чорнобрива, стоя під вербою.

Скрізь, де пройшов дощ, свіжо — нарешті дочекалися прохолоди й поживи землі.

Кажуть люди: пальцем торкнеш ластів’яче гніздо — птиця одразу покине ваш двір.

Запитання 10

Позначте безсполучникове складне речення, між частинами якого слід поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):


варіанти відповідей

Відбились зорі у воді летять до хмар тумани.

Життя росте лишень з любові лише краса людей навчає жить.

Дощ пройшов хазяйським кроком сад в росі купається.

Дуже дивний пейзаж косяками ідуть таланти.

Степ половецький половіє трава аж срібна від роси

Запитання 11

Які відношення між частинами у безсполучниковому реченні. Гроза буде – хмара аж на землю лягає ?

варіанти відповідей

причини

часу

наслідку

умови

Запитання 12

Які відношення між частинами у безсполучниковому реченні Учора се була казка – сьогодні дійсність ?

варіанти відповідей

зіставно-протиставні

наслідку

умови

часові

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест