Схід та Захід єдині у сповідуванні духовного канону життя.
Засновником дедуктивного методу пізнання у філософії Нового часу був Р. Декарт.
Патристика є першою течією європейської філософії доби Відродження.
Філософія ХХ – поч. ХХІ ст. вирізняється своєю атеїстичною спрямованістю.
Міфологія базується на дискурсивному мисленні, а філософія постає синкретичним духовним утворенням.
Людина, згідно існуючих класифікацій, це вид живих істот, що займає певне місце в ієрархії живих організмів.
У християнському середньовічному світогляді не визнавалась свобода волі людини
В кожній культурі поєднуються автентичні (етнічні, національні) та вічні (загальнозначущі, загальнолюдські) елементи.
Між суспільством та природою не існує принципових відмінностей
Почуття, мислення, знання і воля є елементами структури свідомості
П’ятикнижжя – це духовний канон давньокитайської філософії
Західна філософія тяжіє до раціонально-логічних побудов та аналітичних досліджень.
Тип світогляду, згідно якого людина є центром і вищою ланкою світобудови, називається антропоцентричним.
Основним предметом вивчення філософії є основні закони космосу.
Однією з основоположних проблем філософії Нового часу була проблема методу пізнання.
Людська особистість характеризується такими якостями:
Б. Спіноза вважав, що в основі світобудови перебуває:
До найперших ознак науки слід віднести:
Суспільство – це сукупність людей, що забезпечують виконання таких функцій:
Істина і правда співвідносяться таким чином:
Ідеї сенсуалізму у філософії Нового активно відстоював:
До важливих понять давньокитайської філософії належить
С. К’єркегор виділяв такі три стадії розвитку людини:
Львівсько-Варшавська філософська школа зробила вагомий внесок у:
Категоричного імператив Канта – це є
Співвідношення цінності та знання можна подати таким чином:
Виходячи з основоположних характеристик епохи Відродження: відновлення всієї повноти людського життя з опорою на здобутки античної культури, можна стверджувати, що:
Сутнісні риси сформованої особистості проявляється:
Оскільки глобалізація – це зростаюча взаємозалежність різних регіонів світу та поширення на більшість країн світу стандартизованих форм виробництва, культури, побуту, то:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома