Завдання підготовчої стадії розробки бізнес-плану може бути виконано завдяки
.................. стадія є наступним етапом процесу розробки бізнес-плану після початкової.
Метою зовнішнього аналізу є ...
............ аналіз передбачає проведення оцінки зовнішніх по відношенню до підприємства факторів, тобто тих умов, які підприємство не може змінити, але вони об’єктивно складаються в зовнішньому середовищі та мають вплив на результати господарювання.
Фактори, які дещо легше піддаються оцінюванню, їх відносно простіше ідентифікувати, вони тісніше пов’язані з особливостями економічної діяльності підприємства.
Результати внутрішнього та зовнішнього аналізу оформляють у вигляді
Основоположний документ, в якому описується вид його економічної діяльності, характеризується цільовий ринок (чи його сегмент), викладаються ключові принципи управління та встановлюються перспективні цілі по відношенню до досягнення бажаних числових оцінок економічних, фінансових, соціальних та екологічних показників, а також проголошується система суспільних та загальнолюдських цінностей.
Принципи підприємства, рівень витрат, виробничі потужності, ефективність маркетингу та діяльності управлінського персоналу, різноманітні диспропорції - це
Стратегія контролю над витратами базується на ...
Стратегія диференціації спрямована на те,
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома