БПтаСС Тема 2. Підготовча стадія розробки бізнес-плану

Додано: 5 вересня 2022
Предмет: Економіка, 3 клас
Тест виконано: 24 рази
10 запитань
Запитання 1

Завдання підготовчої стадії розробки бізнес-плану може бути виконано завдяки

варіанти відповідей

реалізації відповідної послідовності дій

вмінням менеджера

зібраної інформації

Запитання 2

.................. стадія є наступним етапом процесу розробки бізнес-плану після початкової.

варіанти відповідей

Підготовча

Попередня

Нульова

Запитання 3

Метою зовнішнього аналізу є ...

варіанти відповідей

виявлення сприятливих можливостей і загроз, а також ідентифікація ключових факторів успіху в обраному виді підприємницької діяльності

проведення оцінки зовнішніх по відношенню до підприємства факторів.

підбір виконавців та розподіл обов’язків між ними

Запитання 4

............ аналіз передбачає проведення оцінки зовнішніх по відношенню до підприємства факторів, тобто тих умов, які підприємство не може змінити, але вони об’єктивно складаються в зовнішньому середовищі та мають вплив на результати господарювання. 

варіанти відповідей

Зовнішній

Внутрішній

Запитання 5

Фактори, які дещо легше піддаються оцінюванню, їх відносно простіше ідентифікувати, вони тісніше пов’язані з особливостями економічної діяльності підприємства.

варіанти відповідей

Галузеві фактори

Економічні фактори

Запитання 6

Результати внутрішнього та зовнішнього аналізу оформляють у вигляді

варіанти відповідей

матриці SWOT-аналізу проекту

графіка

діаграми

Запитання 7

Основоположний документ, в якому описується вид його економічної діяльності, характеризується цільовий ринок (чи його сегмент), викладаються ключові принципи управління та встановлюються перспективні цілі по відношенню до досягнення бажаних числових оцінок економічних, фінансових, соціальних та екологічних показників, а також проголошується система суспільних та загальнолюдських цінностей.

варіанти відповідей

місія

статут

наказ

Запитання 8

Принципи підприємства, рівень витрат, виробничі потужності, ефективність маркетингу та діяльності управлінського персоналу, різноманітні диспропорції - це

варіанти відповідей

внутрішні обмеження

зовнішні обмеження

Запитання 9

Стратегія контролю над витратами базується на ...

варіанти відповідей

зниженні витрат підприємства у порівнянні з витратами конкурентів. 

те, щоб постачати на ринок товари (послуги), які за своїми властивостями більш привабливі для споживача, ніж продукція конкурентів. 

Запитання 10

Стратегія диференціації спрямована на те, 

варіанти відповідей

зниженні витрат підприємства у порівнянні з витратами конкурентів. 

щоб постачати на ринок товари (послуги), які за своїми властивостями більш привабливі для споживача, ніж продукція конкурентів. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест