БПтаСС Тема 4. Продукт (послуги) фірми і ринок

Додано: 20 вересня 2022
Предмет: Економіка, 3 клас
Тест виконано: 42 рази
10 запитань
Запитання 1

У цьому розділі бізнес-плану має бути викладена коротка інформація про підприємство, включаючи його назву, юридичний статус і форму власності, дату реєстрації, адресу, короткий аналіз основних показників господарської діяльності.

варіанти відповідей

резюме

вступ

зміст

загальна характеристика фірми

Запитання 2

Споживчі якості продукції доцільно характеризувати за такими параметрами:

варіанти відповідей

основні види сировини, з якої виготовляється продукція;

маса "нетто" одиниці продукції;

строки зберігання за певних умов;

естетика зовнішнього вигляду

Запитання 3

Специфічність продукту (послуги) конкретного підприємства слід визначати на певному регіональному ринку конкретного виду продукції (послуг) для чітко окресленого контингенту споживачів.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Загальна характеристика ринку продукції (послуг) передбачає визначення:

варіанти відповідей

а) ступеня насиченості ринку;

б) місткості ринку;

в) загальної тенденції попиту на продукцію (послуги) у поточному і прогнозованому періодах.

г) конкурентоздатності.

Запитання 5

Залежно від ступеня насиченості ринку продукцією (послугами) розрізняють ...

варіанти відповідей

ринок продавця

ринок покупця.

ринок конкурента

ринок агента

Запитання 6

Місткість регіонального ринку продавця визначається ...

варіанти відповідей

сумою товарних ресурсів, що є в розпорядженні підприємств регіону, включаючи залишки товарів і сировини.

визначається як сума обсягів попиту місцевого населення і підприємств (установ, організацій), а також приїжджого населення.

Запитання 7

Місткість регіонального ринку покупця визначається

варіанти відповідей

сумою товарних ресурсів, що є в розпорядженні підприємств регіону, включаючи залишки товарів і сировини.

як сума обсягів попиту місцевого населення і підприємств (установ, організацій), а також приїжджого населення.

Запитання 8

Існує ..... підходи щодо виявлення діючих і потенційних конкурентів. 

варіанти відповідей

два

три

чорити

Запитання 9

Мета першого підходу, що пов'язаний з оцінкою потреб, що задовольняються на ринку основними конкуруючими фірмами - це ...

варіанти відповідей

згрупувати конкуруючі фірми відповідно до піку потреб, які задовольняються за допомогою їхньої продукції.

класифікація конкурентів відповідно до типів ринкової стратегії, які ними застосовуються.

Запитання 10

Важливим моментом визначення конкурентного середовища є аналіз показників, що характеризують економічний потенціал фірми конкурента:

варіанти відповідей

активи балансу,

обсяги виробництва і продажу,

валовий і чистий прибуток,

основний капітал, оборотний капітал тощо.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест