БСР з різними видами зв'язку. Текст

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 160 разів
12 запитань
Запитання 1

Складне речення з різними видами зв'язку поєднує..

варіанти відповідей

 частини із сполучниковим сурядним і безсполучниковим зв'язком;

частини із сполучниковим сурядним і сполучниковим підрядним зв'язком;

частини із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком;

 частини із сполучниковим підрядним і безсполучниковим зв'язком.

Запитання 2

Серед наведених речень оберіть складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком (розділові знаки опущені):

варіанти відповідей

Улянці здавалось що вона чує навіть як розкриваються з тихим лускотом бруньки як пробиває торішнє листя ряст і вилазить з трави.

Рожевий пил спадав синіло все кругом і коси золоті зоря вплітала в трави.

В час гарячий полудневий виглядаю у віконцеясне небо ясне море ясні хмарки ясне сонце.

Дмитро дарма що став ширшим у плечах і наче побільшав на зріст легко зіскочив на цю пругку землю.

Запитання 3

Одні частини поєднуються сурядними сполучниками, а інші - підрядними сполучниками (сполучними словами) у

варіанти відповідей

 складнопідрядних реченнях

складносурядних реченнях

 складних реченнях із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком

 складних реченнях із сурядним і підрядним зв'язком.

Запитання 4

Завершене усне або письмове висловлювання на певну тему, у якому можна визначити мікротеми, ключові слова - це

варіанти відповідей

текст

абзац

речення

тематичні речення

Запитання 5

До основних ознак тексту належать усі, КРІМ:

варіанти відповідей

основна думка (тема);

 завершеність змісту;

зв'язність речень;

 наявність великої кількості розділових знаків.

Запитання 6

Визначте правильне твердження.

варіанти відповідей

Засобом міжфразового зв'язку може бути тільки займенник.

Мікротемою називають речення, що визначає в ньому предмет мовлення.

За паралельного зв'язку кожне наступне речення поєднується з попереднім.

Речення можуть поєднуватися двома видами зв'язку - послідовним і паралельним.

Запитання 7

Правильну кількість граматичних основ у реченні Коли зійшло сонце, шторм почав потроху слабшати, але море клекотіло весь день, і тільки надвечір хвилі стали широкими, плоскими, без косматих пінявих грив на гострих хребтах зазначено в рядку:

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 8

Який засіб міжфразового зв'язку наявний в уривку: "Український народ здавана видрізняється гостинністю та душевною щедрістю. Вона не мала нічого спільного із звичаями східних народів".

варіанти відповідей

сполучник

займенник

синонім

вставне слово

Запитання 9

Чим повязані речення в тексті між собою:

варіанти відповідей

займенників, абзаців, іменників

синонімів власних назв, мікротем

повторів, прикметників

синонімів, вставних слів, займенників

Запитання 10

"Якийсь зелений хаос крутився навколо мене і хапав бричку за всі колеса а неба було тут так багато що очі тонули в ньому як у морі та шукали за що б зачепитися" - скільки граматичних основ наявно у цьому реченні (розділові знаки пропущено)?

варіанти відповідей

2

3

4

6

Запитання 11

Визначте види зв’язку між частинами в реченні: «Сон літньої ночі колись мені снився, коротка та літняя нічка була, і сон був короткий, - він хутко змінився і зник, як на сході зоря розцвіла (Леся Українка)».


варіанти відповідей

безсполучниковий і сполучниковий сурядний 

безсполучниковий і сполучниковий підрядний

сполучниковий сурядний та підрядний

безсполучниковий і сполучниковий сурядний та підрядний    

Запитання 12

Розділовий знак при збігові сполучників НЕ потрібний у реченні:

варіанти відповідей

Мати вже не знала колишніх злиднів, бо_хоч від старшого сина вона ще й не мала допомоги, зате Андрій тепер приносив їй заробіток (М. Хвильовий).

Джерельце струмувало все дужче і дужче, і_хоч літо видалося спекотним, трава на леваді зелено буяла (А. Давидов).


І весна йому теж здається дівчиною, але_коли веселка живе на хмарі, то весна ходить по землі (М. Стельмах ).


Мені, мабуть, не докучить нагадувати, що_ хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього (М. Рильський).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест