Поняття про текст

Додано: 13 квітня
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 47 разів
8 запитань
Запитання 1

Текст - це:

варіанти відповідей

а) група слів, словосполучень та речень;

б) висловлювання, що складається з кількох речень;

в) група речень, об'єднаних темою та головною думкою;

г) кілька речень.

Запитання 2

Головна думка тексту -це:

варіанти відповідей

а) те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує;

б) його зміст, те, про що в ньому розповідається;

в) висновок, що робить автор;

г) головна мікротема.

Запитання 3

Речення в тексті пов'язані за допомогою:

варіанти відповідей

а) займенників, абзаців, іменників, теми;

б) синонімів, власних назв, мікротем;

в) повторів "відомого" і "нового", прикметників, головної думки;

г) займенників, сполучників, синонімів, повторів, спільнокореневих слів.

Запитання 4

Розрізняють такі типи мовлення:

варіанти відповідей

а) розповідь, повість, опис;

б) опис, оповідання, роздум;

в) розповідь, опис, роздум;

г) роздум, вірш, розповідь.

Запитання 5

Заголовок тексту повинен відображати:

варіанти відповідей

а) тип мовлення;

б) тему та головну думку тексту;

в) "відоме" та "нове";

г) стиль мовлення.

Запитання 6

Прочитайте текст і скажіть, до якого стилю він належить:

Колись давно на Україні було дуже багато маленьких колядників. Коли наставали Різдвяні свята, маленькі колядники, піймавши чарівним неводом найяснішу зірку і викувавши у чарівній кузні срібні дзвіночки, вирушили в далеку дорогу.

варіанти відповідей

а) художній;

б) науковий;

в) розмовний;

г) офіційно-діловий.

Запитання 7

У поданих реченнях визначте "відоме" та "нове":

Кобза - кругленька, череватенька. Струни в кобзи металеві. Супроводжувала кобзарів.

варіанти відповідей

а) "відоме" - кобза; "нове" - струни;

б) "відоме" - кобза, струни; "нове" - кругленька, череватенька, металеві;

в) "відоме" - вона; "нове" - кругленька, череватенька, металеві;

г) "відоме" - струни; "нове" - металеві.

Запитання 8

Скласти план означає...

варіанти відповідей

а) поділити текст на абзаци;

б) зазначити послідовність розташування думки;

в) вказати, як речення пов'язані між собою у тексті;

г) визначити в тексті мікротеми, чітко й стисло їх сформувати.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест