З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово)
(1)Мої дні течуть (2) тепер серед степу , (3) серед долини, (4) налитої зеленим хлібом.
Лише прислівники вжито в рядку
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова ( цифра позначає наступне слово)
Ви були (1) коли-небудь на річці , на Осколі, (2) що тече Харківщиною нашою (3) аж (4) у річку Північний Донець ?
Лише числівники записані в рядку
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Погонич зайнявся (1) своєю справою (2) й позвав Бека (3) тільки тоді, (4) коли до нього дійшла черга.
З"ясуйте, якою частинаю мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Я хочу знати, любиш ти мене, (1) чи це (2) лиш сон, (3) який (4) уже не сниться ?
Визначте , якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Виноград плакав (1) і плакав, але (2) ніхто не зупинявся (3) коло нього , усі поспішали в поле, на городи, усі (4) не мали часу.
З"ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні( цифра позначає наступне слово)
Баба Палажка, (1) вернувшись у Семигори, боялася (2) зайти сказати Кайдашам про Мелашку, пішла (3) собі (4) додому та й сіла.
Лише іменники вжито в рядку
У реченні Сучасна людина, щоб бути успішною, має вчитися впродовж усього життя, опановуючи нові галузі виділене слово є
У реченні Сучасна людина, щоб бути успішною, має вчитися впродовж усього життя, опановуючи нові галузі виділене слово є
У реченні Сучасна людина, щоб бути успішною, має вчитися впродовж усього життя, опановуючи нові галузі виділене слово є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома