1. Невимовно прекрасний парк, закладений Станіславом Потоцьким у 1796 році в місті Умань на Черкащині, було створено на прохання його дружини Софії й на її честь названо «Софіївкою».
Числівник 1796 (році) записано ПРАВИЛЬНО словами у рядку:
2. Літак з іноземними 200 гостями приземлився вчасно у "Борисполі".
Числівник 200 записано словами ПРАВИЛЬНО у рядку:
3. Розпорядження директора відносно 147 нових працівників фабрики викликало чимало обурень.
Числівник 147 записано ПРАВИЛЬНО словами у рядку:
4. У якому реченні допущено помилку на вживання числівника?
5. Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного зкува в слові:
6. НЕПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника 660 наведено у рядку
7. Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку
8. Правильну відмінкову форму числівника 1445 наведено в усіх рядках, ОКРІМ
9. Граматично правильно записано час - 10 :15 у рядку:
10. Числівник ТРИДЦЯТЬ у реченні -Тридцять – це два по п’ятнадцять.- виступає ...
11. Час прибуття поїзда - 13 : 45.
Як граматично правильно вказати час у даному випадку?
12. Серед поданих слів числівник записано в рядку
13. Яка форма числівника 974 в орудному відмінку є правильною
14. Числівник узгоджено правильно із іменником у рядку:
15. Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні
16. Потребує редагуванню речення, що записане у рядку:
17. Неправильно побудовано словосполучення
20. Позначте рядок, у якому порушено норму при відмінюванні числівників
18. Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку
19. Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків
______ будівля у світі – це хмарочос "Бурдж-Халіфа" в Дубаї висотою ______ метри, який за формою нагадує сталагміт, і вважається ключовим елементом нового ділового ______ в Дубаї.
20. Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків
Шанхайська вежа (Shanghai Tower) - найдорожча , найвища і ____ серед будівель на Землі, висотою ____ м , яка побудована в центрі ______ .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома