На папері у клітинку зображено паралелограм ABCD, вершини якого збігаються з вершинами клітинок (див. рисунок). Знайдіть площу паралелограма ABCD, якщо кожна клітинка є квадратом зі стороною завдовжки 1 см.
На рисунку зображено паралелограм ABCD, площа якого дорівнює 60см2. Точка М належить стороні BC.
Визначте площу фігури, що складається з двох зафарбованих трикутників.
Діагоналі трапеції ABCD (AD||BC) перетинаються в точці O. Знайдіть довжину основи BC трапеції, якщо AD = 24 см, AO = 9 см, OC = 6 см.
На рисунку зображено ромб ABCD та коло, побудоване на меншій діагоналі BD як на діаметрі. Довжина кола дорівнює 12π. Це коло ділить діагональ AC на три відрізки AK, KM та MC, довжини яких відносяться як 1 : 6 : 1.
Визначте площу ромба ABCD.
Які твердження є правильними?
I. Протилежні кути ромба рівні.
II. Діагоналі ромба взаємно перпендикулярні.
III. У будь-який ромб можна вписати коло.
Укажіть хибне твердження.
А. Протилежні сторони паралелограма рівні.
Б. Сума двох кутів паралелограма, прилеглих до однієї сторони, дорівнює 180°.
В. Діагоналі паралелограма точкою перетину діляться навпіл.
Г. Площа паралелограма дорівнює добутку двох його сусідніх сторін на синус кута між ними.
Д. Площа паралелограма дорівнює половині добутку його сторони на висоту, проведену до цієї сторони.
Використовуючи позначені на рисунку точки, укажіть трикутник, площа якого вдвічі більша за площу прямокутника ABCD.
Менша сторона прямокутника дорівнює 16 м і утворює з його діагоналлю кут 60°. Середини всіх сторін прямокутника послідовно сполучено. Знайдіть площу утвореного чотирикутника.
На рисунку зображено прямокутник ABCD і рівносторонній трикутник ABK, Периметри яких відповідно дорівнюють 20 см і 12 см. Знайдіть периметр п’ятикутника AKBCD.
Підлога кімнати має форму квадрата. На ній лежить квадратний килим, кожна сторона якого віддалена від найближчої стіни кімнати на 20 см (див. рисунок). Визначте периметр килима, якщо периметр підлоги дорівнює 18 м. Наявністю плінтусів на підлозі знехтуйте.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома