Ціна –
Вона, як правило,
Функція забезпечує еквівалентність обміну, тобто виторг від реалізації продукції (робіт, послуг) за інших рівних умов забезпечує відшкодування витрат на виробництво і реалізацію, а також утворення прибутку в розмірі, що дозволяє удосконалювати і розвивати виробництво, підвищувати життєвий рівень працівників. Цю функцію ціни виконують завжди.
Суть цієї функції ціни перебуває в тому, що підвищені ціни стимулюють підприємства до випуску прогресивних і дефіцитних видів продукції, а знижені - до зняття з виробництва застарілої продукції.
Ціни, по яких реалізується і закуповується продукція підприємств, фірм і організацій незалежно від форм власності в порядку оптового обороту.
Ціни, за якими товари реалізуються в роздрібній торговій мережі населенню, підприємствам і організаціям.
Ціна на експортні та імпортні товари, рівень якої формується на світовому ринку.
Ціна, яка визначається в рахунку-фактурі на товар, вона включає витрати на перевезення товару, вантажно-розвантажувальні роботи, страхування, різні збори тощо.
Термін «франко» (італ. - вільний ) показує, до якого пункту на шляху просування товару від продавця до покупця постачальник відшкодовує транспортні витрати.
Ціна франко, крім ціни товару включає витрати на перевезення зі складу продавця до станції призначення без відвантаження товару із вагонів. Подальші витрати несе покупець.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома