Державний стандарти - це
Хто створює умови для досягнення здобувачами результатів навчання та забезпечує відповідність рівня загальної середньої освіти Державним стандартам.
На основі Державних стандартів розробляються такі документи:
Які документи схвалюються педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником
Які освітні галузі об'єднані в інтегрований курс «Я досліджую світ»
Вкажіть формування яких знань не передбачає змістова лінія Державного стандарту «Підприємливість та етична поведінка для поліпшення здоров’я, безпеки та добробуту»
Вкажіть який показник не визначає зміст Типової освітньої програми
Інваріантною складовою Типового навчального плану початкової школи реалізація освітньої галузі "Соціальна та здоров'язбережувальна" передбачено 1 годину на тиждень в інтегрованому курсі «.........»
Мета освітньої галузі «Соціальна та здоров’язбережувальна»
Завдання освітньої галузі «Соціальна та здоров’язбережувальна»
Вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувача освіти відповідного рівня - це
Встав пропущене слово: "Державні стандарти затверджуються постановою ...."
Встав пропущене слово: "Державні стандарти переглядаються не менше одного разу на ___ років"
Коли і ким був затверджений Державний стандарт початкової освіти?
Оберіть змістові лінії відповідно до програми Р. Шияна
Якої змістової лінії ця характеристика?
"Розвиток умінь безпечної поведінки вдома, школі та у природному й техногенному середовищі, прогнозування наслідків небезпечних дій, визначення впливів на вибір безпечної поведінки, дотримання правил (дорожнього руху, використання побутової техніки і побутової хімії тощо) та відповідального ставлення до особистої безпеки й безпеки інших."
Якої змістової лінії ця характеристика?
"Спрямована на формування в учнів здоров’язбережувальної компетентності і поведінки через набуття навичок здорового способу життя, розвиток позитивної самооцінки, критичного мислення, умінь ухвалювати зважені рішення."
Якої змістової лінії ця характеристика? "Забезпечує розвиток етичної поведінки в соціумі, вміння вчитися і формування позитивного ставлення до навчання, розвиток підприємливості і споживчої культури для оптимального використання ресурсів."
Навчальна книга, яка вміщує системне викладення певного обсягу знань, що відображають сучасний рівень досягнень науки і виробництва, призначений для обов'язкового засвоєння учнями - це
Необхідний елемент шкільного підручника, який має певну форму, здійснює тільки йому властивими засобами активне функціональне навантаження і перебуває в тісному взаємозв'язку з іншими елементами називається
Всі структурні компоненти підручників поєднуються у два великі відділи:
Залежно від змісту і використання в навчальному процесі текст розрізняють
Текст підручника, який відбиває систему головних понять курсу, і поділяється на описовий та змішаний - це
Звернення до учнів, документальні, хрестоматійні матеріали та матеріали необов'язкового вивчення - це
Текст підручника, що містить допоміжні елементи: примітки і пояснення, словники, абетки та ін. - це
Позатекстові компоненти в підручнику складаються з
Встав пропущені слова: "До складу ..... входять питання, завдання, таблиці, покажчики (бібліографічні, предметні), відповіді."
Встав пропущені слова: "До складу ..... належать малюнки, фотографії, комбіновані ілюстрації, фотомонтажі, фотосхеми, репродукції."
Встав пропущені слова: " ..... містить вступ, передмову, зміст, рубрикації та виділення (шрифтові та кольорові), символи орієнтування, колонтитул."
Які структурні компоненти присутні на малюнку?
Які структурні компоненти присутні на малюнку?
Що присутнє із структурних компонентів підручника на малюнку?
Який принцип побудови навчальної програми передбачає вивчення навчального матеріалу на основі розширення і поглиблення вже набутих знань?
Який розділ навчальної програми містить виклад мети навчання з певного предмета?
Яка складова навчального плану має забезпечити соціально необхідний для кожної людини обсяг і рівень знань, умінь і навичок?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома