Повторення матеріалу за 8 клас 9 клас геометрія

Додано: 17 жовтня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 36 разів
11 запитань
Запитання 1

Сторона паралелограма дорівнює 6 см, а висота, проведена до цієї сторони 2,5 см. Знайти площу паралелограма.

варіанти відповідей

15 см2

30 см2

7,5 см2

8,5 см2

Запитання 2

Площа трикутника дорівнює 60 см2. Знайдіть висоту трикутника, якщо сторона до якої вона проведена дорівнює 10 см.

варіанти відповідей

3 см

6 см

12 см

24 см

Запитання 3

Середня лінія трапеції дорівнює 6 см, а висота - 3 см. Знайти площу трапеції

варіанти відповідей

9 см2

18 см2

36 см2

27 см2

Запитання 4

Знайди площу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 10 см і 28 см.

варіанти відповідей

140 см 2

280 см 2

14 см 2

28 см 2

Запитання 5

Знайдіть сторони прямокутника, якщо вони відносяться як 4:7, а площа дорівнює 112см2.

варіанти відповідей

8см 14см

2см 2см

4см 8см

2см 4см

Запитання 6

В прямокутному трикутнику проекції катетів на гіпотенузу 18см і 32см. Знайдіть більший з катетів.

варіанти відповідей

30 см

40 см

50см

не можливо знайти

Запитання 7

Знайдіть висоту, проведену з вершини прямого кута прямокутного трикутника, якщо проекції катетів на гіпотенузу 18см і 32см.

варіанти відповідей

20 см

24 см

30 см

40 см

Запитання 8

Менша основа і більша бічна сторона прямокутної трапеції дорівнює 8 см, а один з кутів - 60°. Знайдіть площу трапеції.

варіанти відповідей

40 см2

40√3 см2

48√3 см2

96 см2

Запитання 9

З точки А до кола проведено дотичну АВ (В – точка дотику) і січну, яка перетинає коло в точках С і D (точка С лежить між точками А і D). Знайдіть , якщо АВ = 8 см,  АС = 4 см.

варіанти відповідей

4 см

8 см

12 см

16 см

Запитання 10

Знайдіть sinα гострого  кута, якщо cosα = 0,6


варіанти відповідей

√0,4

0,4

√0,8

0,8

Запитання 11

Гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 15 см, а один з його катетів − 9 см. Знайдіть другий катет трикутника.

варіанти відповідей

9√34 см

12 см

10 см

6 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест