Діагностувальна робота на повторення навчального матеріалу за курс 8 класу

15 запитань
Запитання 1

Укажіть правильну рівність

варіанти відповідей

3-4 ⋅ 2-4 = 6-8

70 ⋅ 7-1 = 0

3-6 ∶ 3-3 = 3-2

((5)2 )4 = 58

Запитання 2

Укажіть точку, через яку проходить графік функції

варіанти відповідей

(-6; -2)

(-2; -6)

(4; 3)

(-3; 4)

Запитання 3

Обчисліть

варіанти відповідей

0,5

- 0,5

4,5

-2,354

Запитання 4

Яка фігура є графіком функції у=х2

варіанти відповідей

коло

гіпербола

пряма

парабола

Запитання 5

Розв'язати рівняння:

варіанти відповідей

-400

400

40

не має розв"язків

Запитання 6

Знайдіть значення виразу

варіанти відповідей

56

8/7

4/7

- 4/7

Запитання 7

Який з графіків відповідає функції у=√x ?

варіанти відповідей
Запитання 8

Розв'яжіть рівняння: х2 = 49

варіанти відповідей

7

розв'язків немає

24,5

-7; 7

Запитання 9

Знайдіть корені квадратного рівняння за допомогою теореми Вієта: x²+9x+8=0

варіанти відповідей

-3, 7

- 8, -1

- 2, 3

- 2

Запитання 10

Дано квадратне рівняння x² - 3x - 10 = 0. Знайдіть суму коренів

варіанти відповідей

- 4

3

7

-10

Запитання 11

Дано квадратне рівняння 2x² - 4x - 6 = 0. Розв'яжіть його

варіанти відповідей

-1; 4

- 2; 6

3; 5

3; -1

Запитання 12

Розв’яжіть неповне квадратне рівняння:

2- 8 = 0.

варіанти відповідей

2; - 2

4; - 4

 8; - 8

коренів немає

Запитання 13

Розв’яжіть неповне квадратне рівняння:


2- 5х=0

варіанти відповідей

4; 5

0; 1,25

0; 1

немає коренів

Запитання 14

Розв’яжіть рівняння:


х2+6х+9=0.

варіанти відповідей

3; -3

- 3

 2; -2

коренів немає

Запитання 15

За теоремою Вієта добуток коренів квадратного рівняння х2+5х−6=0

варіанти відповідей

5

-5

6

- 6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест