ДКА за професією "Флорист, квітникар, озеленювач"

Додано: 16 червня 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 43 рази
60 запитань
Запитання 1

Червоний, жовтий, синій, помаранчевий, фіолетовий, зелений, це :

варіанти відповідей

а) хроматичні кольори;

б) ахроматичні кольори;

в) теплі кольори;

г) холодні кольори.

Запитання 2


Для обмотки штучних стебел флористи використовують

варіанти відповідей

а) скотч;


б) ізоляційну ленту;

в) пластир;

г) тейп-ленту

Запитання 3

Один з основних елементів композиції, який відображає її геометричний силует або обрис:

варіанти відповідей

а) форма;

б) фактура;

в) колір;

г) лінії.

Запитання 4

Букет кругового огляду, зібраний з квітів та зелені однієї довжини у спіральній техніці:                 

варіанти відповідей

а) круглий;

   б) східчастий;

в) діагональний;

 г) каскадний.

Запитання 5

Букет, який складається з трьох ярусів - верхівка, центр та підтримка:

варіанти відповідей

а) круглий;

б) східчастий;

в) діагональний;

  г) каскадний.

Запитання 6

Супутні матеріали, які посилюють художньої-декоративну дію композиції (стрічки, свічки, фігурки та ін.)- це:

варіанти відповідей

а) інвентар;

  б) оазис;

в) аксесуари;

  г) стафаж.

Запитання 7

 Міні-букетик з живих або штучних квітів для прикраси одягу або зачіски, це:

варіанти відповідей

   а) бонсай;

   б) бутоньєрка;

   в) акцент;

   г) ікебана.

Запитання 8

 Кензан - це:

варіанти відповідей

а) сосуд для композиції;

   б) маса для зволоження рослин;

   в) металева основа для кріплення рослин;

   г) назва квітки.

Запитання 9

Виріб мистецтва, який виконується за допомогою наклеювання на основу елементів різних за походженням, розміром, кольором, формою, текстурою та інше, це:

варіанти відповідей

а) колаж;

б) композиція;

   в) вінок;

   г) букет.

Запитання 10

Композиції у вигляді лінії Хогарта та напівмісяця відносяться до стилю:

варіанти відповідей

а) масивний;

б) лінійний;

в) лінійно-масивний;

 г) змішаний.

Запитання 11

Рослини,що виділяють «молочний сік», перед аранжуванням необхідно:

варіанти відповідей

 а) підрізати стебла на 3 см.;

 б) занурити в окріп або потримати над відкритим полум'ям декілька секунд;

 в) занурити в гліцерин; 

г) занурити у холодну воду.

Запитання 12

Штучний матеріал , який вбирає і утримує в собі вологу, та добре фіксує рослинний матеріал в потрібному положенні, це:

варіанти відповідей

 а) пісок;

 б) перліт;

в) оазис; 

 г) керамзит.

Запитання 13

Для створення каскадного букету використовують рослини, стебла яких:

варіанти відповідей

а) здерев’янілі;

   б) колючі;

   в) м’які, гнучкі;

   г) пустотілі.

Запитання 14

Квіти в композиції, які привертають увагу в першу чергу:

варіанти відповідей

а) додаткові;

   б) фокусні;

   в) найдорожчі;

   г) красиві.

Запитання 15

Стафаж - це:

варіанти відповідей

а) кріплення для композицій;

б) зелені рослини в композиції;

 в) засіб для збереження квіткової продукції;

      г) назва флористичної техніки.

Запитання 16

Художник, ім'ям якого названо композицію у Європейському аранжуванні:

варіанти відповідей

        а) Малевич;

        б) Пікассо;

        в) Леонардо да Вінчі;

        г) Хогарт.

Запитання 17

Для зміцнення, нарощування, вигину стебел рослинного матеріалу використовують:

варіанти відповідей

 а) клейовий пістолет;

 б) тейп-ленту;

 в) флористичний дріт;

  г) пробірки.

Запитання 18

Прийом в аранжуванні, який полягає у співставленні протилежних якостей для їх підсилення:

варіанти відповідей

      а) асиметрія;

      б) баланс;

      в) контраст ;

      г).фактура

Запитання 19

Композиція у природньо-ландшафтному стилі:

варіанти відповідей

а) декоративні шари;

б) кошики, декоровані квітами, стрічками;

в) Різдв'яні вінки;

 г) вегетатив.

Запитання 20

  Бонсай, - це:

варіанти відповідей

 а) спеціальна піна для кріплення рослинного матеріалу;

б) інструмент для закручування дроту

 в) мініатюрне, сформованє дерево у плошці;

 г) квіткова композиція .

Запитання 21

Метод підготовки насіння до посіву шляхом надрізування, перетирання піском:  

варіанти відповідей

а) стратифікація;

б) скарифікація; 

в) проморожування;

г) дезінфекція.

Запитання 22

Дворічні квіткові рослини: 

варіанти відповідей

а) конвалія травнева; 

б) мальва рожєва; 

в) ромашка; 

г) соняшник декоративний.

Запитання 23

Багаторічники, які не зимують у відкритому грунті:  

варіанти відповідей

а) аквілегія; 

б) флокс; 

в) гладіолус;

г) півонія.

Запитання 24

Види троянд, придатних для оформлення альтанок:  

варіанти відповідей

а) паркові;

б) мініатюрні;

в) виткі;

г) грунтопокривні.

Запитання 25

Торф, це: 

варіанти відповідей

а) речовина, що утворилася в результаті відмирання і неповного розкладання болотної рослинності в умовах надмірного зволоження і нестачі повітря;


б) добриво, виготовлене біологічним шляхом з гною;


в) відходи промисловості;


г) речовина для зниження кислотності ґрунту.


Запитання 26

Компостування, це:  

варіанти відповідей

а) змішування органічних решток рослинного та тваринного походження для використання їх після перепрівання у якості добрива;


б) приорювання добрив зразу ж після їх внесення

в) це один із способів виробництва калійних добрив;


г) це спосіб внесення добрив. 


Запитання 27

Сидерати або зелені добрива, це:

варіанти відповідей

а) подрібнена та прикопана свіжа рослинна маса для збагачення ґрунту органічними речовинами та азотом;


б) мінеральні добрива, які мають зелений колір;


в) речовини для нейтралізації лужної реакції ґрунту;


г) речовини, які застосовуються для гідроізоляції добрив.


Запитання 28

Система удобрення культур в сівозміні:  


варіанти відповідей

а) комплекс агротехнічних заходів із застосування органічних добрив;


б) комплекс агротехнічних заходів із застосування мінеральних добрив;


в) розрахунок кількості добрив для основного внесення;


г) багаторічний план застосування добрив, що забезпечує ефективне їх використання.


Запитання 29

Кімнатні рослини, які придатні для розмноження вусами:

варіанти відповідей

а) фікус;

б) сенполія;

в) хлорофітум;

г) стреліція.

Запитання 30

Рослини з довгими і гибкими стеблами, які добре розмножуються відводками: 

варіанти відповідей

а) пальма;

б) плющ;

в) товстянка;

г) спатіфіллум.

Запитання 31

Багаторічні рослини, в яких добре виражений вегетативний спосіб розмноження за допомогою кореневих паростків:  

варіанти відповідей

а) єфемери

б) дворічні;

 в) озимі;

г) коренепаросткові.

Запитання 32

Рослини, здатні до фотосинтезу, але в зв’язку з відсутністю кореневої системи живляться за рахунок рослини-господаря мають назву :

варіанти відповідей

а) дворічні;

б) ярі ранні;

 в) озимі;

г) напівпаразити.

Запитання 33

Малорічні незелені рослини, що повністю втратили здатність до фотосинтезу і живляться лише за рахунок рослини-господаря називають: 

варіанти відповідей

а) дворічними;

б) паразитами;

 в) озімими;

г) єфемерами.

Запитання 34

Агротехнічний прийом, завдяки якому при створенні штучних умов з підвищеними вологістю, температурою та додатковим освітленням, рослини прискорюють ріст і розвиток та раніше зацвітають:

варіанти відповідей

а) закалка;

б) скарифікація;

в) виґонка;

г) акліматизація.

Запитання 35

Пестициди, які застосовують для знищення бур'янів, це:

варіанти відповідей

а) інсектициди;

б) фітогормони;

в) добрива;

г) гербіциди.

Запитання 36

Глинисті та суглинкові ґрунти за гранулометричним складом є: 

варіанти відповідей

а) легкими;

б) важкими;

в) теплими;

г) вологими.

Запитання 37

Піщані та супіщані ґрунти, які виявляють слабкий опір засобам обробітку, є: 

варіанти відповідей

а) легкими;

б) важкими;

в) теплими;

г) посухими.

Запитання 38

Речовини або елементи, які потрібні для живлення рослин, називаються: 

варіанти відповідей

а) поживні речовини;

б) важкі метали;

 в) антибіотики;

  г) мікроелементи.

Запитання 39

Рослини відкритого грунту, які здатні без пошкоджень переносити короткочасне зниження температури:

варіанти відповідей

а) холодостійки;

б) зимостійки;

в) єкзотичні;

г) субтропічні.

Запитання 40

Використання ловильних канавок у боротьбі із шкідниками належить до: 

варіанти відповідей

а) механічних заходів;

б) агротехнічних заходів;

в) фізичних заходів;

г) хімічних заходів.

Запитання 41

При створенні просторових композицій в садах, скверах, парках потрібно враховувати:  

варіанти відповідей

а) форму крони та висоту рослини;

б) стан кори;

в) розмір кореня;

г) жилкування листків.

Запитання 42

Щоб уникнути випрівання троянд необхідно:  

варіанти відповідей

а) періодично їх підживлювати; 

б) не запізнитися з відкриттям навесні; 

в) своєчасно поливати;

г) підсвічувати ділянку у нічний час.

Запитання 43

Розмір садивних ям залежить від: 

варіанти відповідей

а) віку дерева; 

б) якості грунту;

в) розміру кореня рослини; 

г) клімату.

Запитання 44

Деревні рослини, які добре витримують обрізку:  

варіанти відповідей

а) каштан кінський;

б) сосна;

в) ялина;

г) граб звичайний.

Запитання 45

Максимальне обрізування крони дерев виконують для:  

варіанти відповідей

а) молодих дерев; 

б) дерев середнього віку; 

в) швидкорослих порід;  

г) стійких до хвороб і шкідників.

Запитання 46

Найкращі сидерати в розсаднику: 

варіанти відповідей

а) соняшник;

б) люпин

в) кукурудза;  

г) буряк.

Запитання 47

Санітарне обрізування крони дерев виконують з метою:  

варіанти відповідей

а) позбутися старих та пошкоджених гілок;

б) вирівняти висоту рослини; 

в) надати кроні кращого вигляду;

г) добитися рівномірного розміщення скелетних гілок.

Запитання 48

Найбільш прийнятний спосіб поливу зелених насаджень в парках, скверах і садах:  

варіанти відповідей

а) напуском;

б) дощувальними установками; 

в) відром-лійкою під корінь; 

г) крапєльний.

Запитання 49

Основний вид робіт при догляді за газоном:  

варіанти відповідей

а) прищіпка; 

б) скошування; 

в) обрізування крони;

г) пасинкування.

Запитання 50

При внесенні органічних добрив: 

варіанти відповідей

а) вміст гумусу знижується;


б) вміст гумусу залишається без змін;


в) вміст гумусу підвищується;


г) всі відповіді вірні.


Запитання 51

Післядія добрив, це: 

варіанти відповідей

а) це елементи, необхідні для росту і розвитку рослин;


б) це відсоток діючої речовини в добривах;


в) це загальна кількість добрива, внесеного під культуру;

г) це дія добрив на другий і наступні роки після внесення.


Запитання 52

Комплексними називають:


варіанти відповідей


а) добрива, які містять один з головних елементів живлення;


б) добрива, які містять два і більше елементів живлення;


в) гранульовані добрива;


г) місцеві добрива

Запитання 53

Вапнування є прийомом поліпшення родючості ґрунтів: 


варіанти відповідей

а) з кислою реакцією ґрунтового середовища;


б) з лужною реакцією;


в) з нейтральною реакцією;


г) вапнування не впливає на родючість ґрунту.


Запитання 54

Хімічна меліорація, це: 


варіанти відповідей

а) покращення агрохімічних властивостей ґрунту з кислою чи лужною реакцією шляхом вапнування чи гіпсування;


б) покращення властивостей ґрунту шляхом агротехнічних заходів;


в) застосування сидеральних культур;


г) застосування фізіологічно нейтральних добрив.


Запитання 55

Наявність цього елементу сприяє утворенню зеленої маси у рослин: 

варіанти відповідей

а) Р;


б) N;

в) К

г) Ca.


Запитання 56

До мікроелементів належать: 


варіанти відповідей

а) К;


б) Мn

в) P;


г) перегній.


Запитання 57

Водневий показник рН для нейтральних ґрунтів становить: 

варіанти відповідей

а) рН = 7;


б) рН = 0;


в) рН = 5;


г) рН = 10.


Запитання 58

Метод догляду за рослинами, який забезпечує оптимальний водно-повітряний режим грунту, має назву : 

варіанти відповідей

а) прополювання;

б) полив;

в) пасинкування;

г) розпушування.

Запитання 59

Метод догляду за рослинами, який полягає в посипанні верхнього шару грунту органічними рештками у вигляді торфу, кори, тирси, це: 

варіанти відповідей

а) мульчування;

б) полив;

в) розпушування;

г) пасинкування.

Запитання 60

Метод догляду за рослинами, який посилює ріст центрального стебла у декоративних рослин, це: 

варіанти відповідей

а) пасинкування;

б) полив;

в) розпушування;

г) удобрення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест