Визначте поняття «кислота» з точки зору теорії електролітичної дисоціації
електроліти, які дисоціюють на катіон металу та аніон кислотного залишку це
До електролітів відносяться
Електроліти, які дисоціюють у водних розчинах або розплавах з утворенням аніонів одного типу - гідроксид-іонів OH‾
Зі скількох стадій складається процес дисоціації сульфатної кислоти?
Електролітична дисоціація - це процес:
Які йони утворюються при дисоціації ZnCl2?
Ступінь дісоціації розчину кислоти НА складає 2,5%. Кислота НА- це...
Вкажіть кількісну характеристику електролітичної дисоціації:
Електроліти - це...
Фенолфталеїн в лужному середовищі:
Електроліти - це речовини, які
До неелектролітів належать
У розчинах електролітів носіями електричного заряду є:
До електролітів належать:
Виберіть рядок, в якому всі речовини є сильними електролітами:
Розпад речовин на йони під час її розчинення або плавлення називають
Електроліти, які дисоціюють у водних розчинах або розплавах на катіони металічних елементів та аніони кислотних залишків
Електроліти, які дисоціюють у водних розчинах або розплавах з утворенням аніонів одного типу - гідроксид-іонів OH‾
Електроліти, які дисоціюють у водних розчинах з утворенням катіонів одного типу - йонів гідрогену H+
Укажіть рядок, в якому наведені хімічні формули тільки неелектролітів
Яка з речовин у водному розчині дисоціює з утворенням іону Zn2+:
Яка з наведених нижче речовин не дисоціює на йони у водному розчині?
Аніони – це:
Позитивно заряджені частинки - йони називаються ….
До електролітів належать речовини із ковалентним ….зв’язком.
Розчини яких солей під час дисоціації будуть утворювати бромід – йони?
Які речовини дисоціюють у водному розчині?
Універсальний індикатор в лужному середовищі:
Якщо водневий показник рН=4, то цей розчин має:
Універсальний індикатор в лужному середовищі:
Присутність яких йонів змінює забарвлення універсального індикатора на червоне
У яких випадках ми можемо стверджувати про наявність кислотного середовища
Укажіть, які розчини є сильними електролітами
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома