тест для групи тр-202
Створив Фостенко Артем Олександрович
оригінал на егуру.
1. Поглинання світла в напівпровіднику, при якому в ньому відбувається
генерація електронно – діркових пар за рахунок переходу електронів із
валентної зони в зону провідності, називається:
А) фотоактивним поглинанням;
Б) поглинанням вільними носіями заряду;
В) екситонним поглинанням;
Г) поглинанням кристалічною решіткою.
2. Поглинання світла в напівпровіднику, пов'язане з переходами електронів
(дірок) в межах однієї зони, називається:
А) фотоактивним поглинанням;
Б) поглинанням вільними носіями заряду;
В) екситонним поглинанням;
Г) поглинанням кристалічною решіткою
3. Поглинання світла в напівпровіднику, пов'язане зі створенням або
розпадом системи електрон – дірка, називається:
А) фотоактивним поглинанням;
Б) поглинанням вільними носіями заряду;
В) екситонним поглинанням;
Г) поглинанням кристалічною решіткою.
4. Поглинання світла в напівпровіднику, зумовлене поглинанням енергії
світла коливаннями атомів решітки, називається:
А) фотоактивним поглинанням;
Б) поглинанням вільними носіями заряду;
В) екситонним поглинанням;
Г) поглинанням кристалічною решіткою.
5. Для фотоактивного поглинання світла енергія кванта світла (фотона)
повинна задовільняти умові:
А) hνкр < ΔW;
Б) hνкр > ΔW;
В) hνкр = ΔW;
Г) правильні відповіді Б і В
6. Поглинання світла, яке приводить до появи вільних носіїв заряду в
напівпровіднику, і, відповідно, до збільшення провідності, а отже, зменшення
внутрішнього опору напівпровідника, називається:
А) фоторезистивним ефектом;
Б) фотогальванічним ефектом;
В) електролюмінесценцією;
Г) усі відповіді правильні
7. При фоторезистивному ефекті зростання провідності напівпровідника
визначається за формулою:
А) Δσ = e ( μn Δni - μp Δpi);
Б) Δσ = e ( μn Δni + μp Δpi);
В) Δσ = e ( μn Δni ∙ μp Δpi);
Г) Δσ = e ( μn Δni : μp Δpi).
8. При довжинах хвиль, більших граничної, фотопровідність:
А) зменшується;
Б) збільшується;
В) не змінюється;
Г) вірної відповіді немає.
9. Спад фотопровідності в області малих довжин хвиль пояснюється:
А) значним збільшенням енергії кванта світла з ростом частоти;
Б) швидким збільшенням поглинання енергії з ростом частоти;
В) зменшенням глибини проникнення падаючої на напівпровідник
електромагнітної енергії;
Г) вірні відповіді Б і В.
10. Виникнення електрорушійної сили при освітленні електронно – діркового
переходу і ділянок напівпровідників, що примикають до нього, називається:
А) фоторезистивним ефектом;
Б) фотогальванічним ефектом;
В) електролюмінесценцією;
Г) усі відповіді правильні.
11. Фоторезистивний ефект застосовується в:
А) фоторезисторах;
Б) фотодіодах;
В) фототранзисторах;
Г) фототиристорах
12. Із збільшенням інтенсивності світла фото-е.р.с.:
А) зменшується;
Б) збільшується;
В) не змінюється;
Г) вірної відповіді немає
13. Максимальне значення, якого може досягнути фото-е.р.с.:
А) 0,1 В;
Б) 5 В;
В) 10 В;
Г) контактна різниця потенціалів.
14. Фотогальванічний ефект використовується у:
А) вентильних фотоелементах;
Б) фотодіодах;
В) фототранзисторах;
Г) усі відповіді правильні.
15. Сила струму, що виникає під дією фото-е.р.с., залежить від:
А) величини світлового потоку;
Б) технології виготовлення фотопроладу;
В) опору навантаження;
Г) вірні відповіді А і В.
16. Перетворення електричної енергії в енергію оптичного випромінювання в
напівпровіднику, називається:
А) фоторезистивним ефектом;
Б) фотогальванічним ефектом;
В) електролюмінесценцією;
Г) усі відповіді правильні.
17. Спонтанне випромінювання в напівпровідниках є:
А) багаточастотним;
Б) хаотичним;
В) не має строгої спрямованості;
Г) усі відповіді правильні.
18. Вимушене випромінювання в напівпровідниках є:
А) багаточастотним;
Б) хаотичним;
В) не має строгої спрямованості;
Г) когерентним
19. Робота світлодіода основана на:
А) вимушеному випромінюванні;
Б) спонтанному випромінюванні;
В) тепловому випромінюванні;
Г) усі відповіді правильні.
20. Робота напівпровідникового лазера основана на:
А) вимушеному випромінюванні;
Б) спонтанному випромінюванні;
В) тепловому випромінюванні;
Г) усі відповіді правильні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома