Укажіть назву за номенклатурою IUPAC речовини,формула якої
Жири –це продукти взаємодії вищих карбонових кислот із
Проаналізуйте твердження. Чи є з поміж них правильні?
І.Жири вступають в реакцію гідролізу.
ІІ.Гідрування рідких жирів лежить в основі виробництва маргарину.
Гідроліз жиру в присутності лугу називають?
При струшуванні рідких жирів з водою утворюються
Укажіть речовини, необхідні для утворення жирів
Проаналізуйте твердження відносно речовин 1 і 2, структурні формули яких наведено :
І. У цих речовин однаковий якісний і кількісний склад ,але різна будова молекул.
ІІ.Температури кипіння у цих речовин однакові ,оскільки вони мають однакові молярні маси.
Проаналізуйте твердження щодо речовин, структурні формули яких наведено.Чи є поміж них правильні?
I. Речовини 1 і 2 є гомологами.
II. Як речовина 1, так і речовина 2 належить до естерів.
Укажіть назву твердого жиру рослинного походження
Тверде мило - це солі вищих карбонових кислот і
Насиченими є кислоти
Укажіть, що входить до складу тваринних жирів:
За агрегатним станом жири поділяють на...
Біологічні функції жирів:
У першу пробірку налили 2 мл соняшникової олії, у другу – 2 мл розтопленого смальцю. В обидві пробірки додали по 1 мл бромної води. Пробірки ретельно струсили і залишили на декілька хвилин.
Проаналізуйте наведені твердження.
І. У пробірці з розтопленим смальцем бромна вода знебарвилася.
ІІ. В обох пробірках відбулося розшарування жиру з бромною водою.
Укажіть формулу кислоти, що входить до складу рідких жирів
Оберіть тваринні жири:
Укажіть властивість естерів, що використовують у харчовій промисловості
Проаналізуйте твердження щодо речовини, структурну формулу якої наведено.
І.Молекула містить структурний фрагмент фенолу.
ІІ.Речовина може вступати в реакцію естерифікації.
За будовою молекули спрогнозуйте властивості метилметакрилату, структурну формулу якого наведено, і проаналізуйте твердження.Чи є поміж них правильні?
І.Взаємодіє з бромною водою.
ІІ.Вступає в реакцію гідролізу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома