Формула сахарози
Назвати речовину:
СН3СОО-С3Н7
Обчислити відносну молекулярну масу тристеарату.
Вкажіть загальну формулу естерів
Як називається реакція обміну між спиртами та кислотами
Серед перелічених варіантів виберіть ознаку, яка буде спільною для всіх жирів
Натрієві солі вищих карбонових кислот є основною складовою частиною
Загальна формула вуглеводів:
Вуглеводи поділяють на основні групи:
Укажіть формулу глюкози
Укажіть реагент для виявлення глюкози та сахарози.
проміжним продуктом гідролізу крохмалю є
Установіть відповідність між вуглеводом та структурою його молекули:
А) крохмаль.
Б) целюлоза.
1 . Лінійна
2. Лінійна й розгалужена
3. Розгалужена
Знайдіть відповідність:
1. Целюлоза. А) дисахариди
2.Сахароза. Б)полісахариди
3. Крохмаль. В)моносахариди
4.Глюкоза
Речовиною А у ланцюгу перетворень: сахароза → А → етанол буде:
6СО2 + 6Н2О = С6Н12О6 + 6О↑
Це реакція...
С6Н12О6 + 6О2 = 6СО2↑ + 6Н2О
Це реакція (2 відповіді)...
nC6H12O6 = (-C6H10O5 -)n + nH2O
Це реакція...
Вказати реакцію масляно-кислого бродіння глюкози
Вставити пропущену речовину у схемі:
С6Н12О6 --- ? --- С2Н4 та вказати суму коефіцієнтів у першому рівнянні
При відновленні глюкози( С6Н12О6 +Н2 → С6Н14О6 ) утворюється:
Установіть відповідність між назвами речовин та їх формулами:
1. Глюкоза а) С3Н5(ОН)3
2.Олеїнова кислота б) С2Н5ОН
3. Етанол в) С17Н33СООН
4. Гліцерин г) С6H12O6
Знайдіть відповідність:
Сполуки Назви
1.НСООСН3 а)натрій пальміат
2. С15Н31СООNa б) етилетаноат
3.СН3СООС2Н5 в)метилметаноат
Обчислити масову частку Карбону у складі структурної ланки целюлози:
Відносна молекулярна маса крохмалю дорівнює 40500.Обчислити число структурних ланок у данному полімері.
Виходячи з розчину масою 200 гр.з масовою часткою речовини 20 %.Добути 5 % %-й розчин глюкози ( обчислити масу води яку потрібно долити до 20 %-го щоб добути 5 %- й розчин глюкози.
Обчислити масу триолеїну та об'єм водню(н.у.) ,що провністю прореагував між собою,якщо внаслідок гідрування утворився твердий жир масою 623 кг.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома