фмм 151-200

Додано: 8 червня
Предмет: Економіка, 11 клас
50 запитань
Запитання 1

Регіональний фармацевтичний ринок характеризується великою кількістю фармацевтичних фірм,жодна з яких не впливає на рівень ринкових цін.Фірми репрезентують взаємозамінні лікарські засоби. Визначте тип ринку:

варіанти відповідей

ринок чистої конкуренції

ринок чистої монополії

олігеополітичний ринок

ринок обмеженої монополії

Запитання 2

Регулювання виробничих вiдносин, трудових i соцiально-економiчних вiдносин на аптечному пiдприємствi мiж керiвником i трудовим колективом здiйснюється на пiдставi: 

варіанти відповідей

колективної угоди

трудової угоди

контракту

статуту тутутуту тутутуту

Запитання 3

Результати фінансово-господарської діяльності аптеки за минулий квартал показали, що відділ безрецептурного відпуску не виконав запланованих показників. Яку функцію менеджменту необхідно використати для виправлення ситуації?

варіанти відповідей

регулювання

планування

управління

контроль

Запитання 4

Рекламу яких лікарських засобів заборонено в аптеках та їх структурних підрозділах? 

варіанти відповідей

рецептури

БАДів

косметики

ОТС

Запитання 5

Рекламну діяльність у галузі фармації контролює і регламентує держава, зокрема Закон України «Про рекламу». Які відомості не заборонено розміщувати в рекламі про лікарські засоби? 

варіанти відповідей

інформацію щодо використання або застосування без рецептурних засобів

інформацію що БАДи лікують

інформацію що геноцид це добре

хз

Запитання 6

Роздрiбна реалiзацiя лiкарських засобiв в Українi здiйснюється виключно аптеками та їх структурними пiдроздiлами за наявностi спецiального дозволу. Такий дозвiл називається: 

варіанти відповідей

ліцензія

дозвіл

припис

свідоцтво

Запитання 7

Спiвробiтник фармацевтичної фiрми отримав завдання провести маркетинговi дослiдження по вивченню регiонального ринку антиаритмiчних засобiв. Якому етапу дослiджень вiн вiддає перевагу в першу чергу? 

варіанти відповідей

збір і аналіз вторинної інформації

збір первинної інформації

підготовка звіту

аналіз даних

Запитання 8

Спецiалiсти вiддiлу маркетингу фармацевтичного пiдприємства ”Лугафарм” на графiку вiдобразили валовi витрати та валовий дохiд при рiзних рiвнях обсягiв продажiв лiкарського засобу. В даному випадку використаний такий метод цiноутворення: 

варіанти відповідей

беззбитковості

конкурентних цін

націнок

тендерного ціноутв

Запитання 9

Спеціалісти відділу маркетингу фармацевтичного підприємства провели порівняльні дослідження внутрішнього середовища і зовнішніх умов, проаналізували сильні і слабкі сторони, можливості та загрози .Відділ маркетингу здійснив: 

варіанти відповідей

SWOT-аналіз

ABC-анаЛіз

PEST-аналіз

просто аналіз

Запитання 10

Становить тип маркетингового контролю, якщо вiдповiдальними за його впровадження є вище керiвництво i ревiзор по маркетингу, а як метод контролю використовується ревiзiя маркетингу:

варіанти відповідей

стратегічний контроль

контроль прибутку

контроль реалізації

контроль рентабельності

Запитання 11

Сукупнiсть органiзацiйних, розпорядчих, дисциплiнарних способiв впливу керiвника на виконавцiв вiдноситься до таких методiв менеджменту:

варіанти відповідей

адміністративні

галузеві

економічні

соц-псих

Запитання 12

Три засновники створюють господарське товариство з гуртової реалiзацiї лiкарських засобiв та виробiв медичного призначення. Яким буде це товариство? 

варіанти відповідей

корпоративне

унітарне

комунальне

індивідуальне

Запитання 13

У відділі маркетингу виник конфлікт між двома менеджерами стосовно розподілу їх функціональних обов’язків. Начальник відділу маркетингу знайшов компромісне рішення, яке влаштувало обох працівників. Яким цей конфлікт є за результатом? 

варіанти відповідей

функціональним

оптимальним

інтегральним

дисфункціональним

Запитання 14

У зв’язку з відкриттям регіональних підрозділів фармацевтична компанія здійснює набір медичних представників. Який з перелічених етапів відбору персоналу є, як правило, завершальним? 

варіанти відповідей

цільова співбесіда

заповнення анкети

надання резюме

секс по телефону

Запитання 15

У податковому законодавствi України податки та збори класифiкуються за iєрархiчною ознакою. Податки та збори, що надходять до державного бюджету, вiдносяться до:

варіанти відповідей

загальнодержавних

місцевих

обласних

районних

Запитання 16

У практичнiй дiяльностi аптеки мають мiсце рiзнi рiвнi управлiння. Якому рiвню управлiння вiдповiдає функцiя безпосереднього контролю за дiяльнiстю провiзора з виготовлення лiкiв?

варіанти відповідей

технічний

інституційний

адміністративний

бюрократичний

Запитання 17

У провiзора аптеки виник ролевий конфлiкт, пов’язаний з перевантаженнями на роботi i сiмейними проблемами. Який вид конфлiкту зумовлений тим, що до людини висуваються суперечливi вимоги вiдносно її роботи та її наслiдкiв? (2012)

варіанти відповідей

між особистістю і групою

між відділами

міжгруповий

місцевий

Запитання 18

У провiзора аптеки виникла трудова суперечка з керiвництвом аптеки з приводу переносу його щорiчної вiдпустки. Куди повинен звернутися працiвник для оскарження рiшення адмiнiстрацiї аптеки? (2013)

варіанти відповідей

у МОЗ

до суду

у комісію з трудових суперечок

к маме

Запитання 19

У своїй роботі фармацевтичне підприємство застосовує вид маркетингу, спрямований на зменшення попиту на лікарські засоби, оскільки він не може бути задоволений через недостатній рівень виробничих потужностей, обмеженість сировини. Який вид маркетингу застосовує підприємство? 

варіанти відповідей

демаркетинг

ремаркетинг

протидіючий

стимулюючий

Запитання 20

У складі якого з наведених напрямів комплексного дослідження ринку вивчається співвідношення між попитом, пропозицією та рівнем цін? 

варіанти відповідей

вивчення економічної кон'юктури

аналіз ринку

аналіз соц-псих особливостей

Запитання 21

У фармацевтичній фірмі визначили кращих співробітників місяця та нагородили їх дипломами і цінними подарунками. Яка функція управління використовується у цьому разі? 

варіанти відповідей

мотивація

організація

контроль

планування

Запитання 22

Уповноважена особа здійснює вхідний контроль якості лікарських засобів в аптеці. Вкажіть цей вид контролю

варіанти відповідей

попередній

поточний

завершальний

організаційний

Запитання 23

У фармацевтичні кампанії робочі групи підпорядковані як керівнику проєкту, так і керівнику функціонального підрозділу. Визначте тип організаційної структури управління. 

варіанти відповідей

адаптивна(матрична)

лінійна

функціональна

продуктова

Запитання 24

Фармацевтична фiрма орiєнтується у своїй дiяльностi на реалiзацiю рiзноманiтного асортименту продукцiї, рiзнi групи споживачiв i регiони. Який тип органiзацiйної структури характерний для даної фiрми? 

варіанти відповідей

дивізіональний

бюрократичний

децентралізований

функціональний

Запитання 25

Фармацевтична фiрма-виробник встановлює цiну на лiкарський засiб, враховуючи його собiвартiсть та надбавку до собiвартостi. До якої моделi цiноутворення вiдноситься цей метод?

варіанти відповідей

витратна

конкурентна

беззбитковості

ринкового попиту

Запитання 26

Фармацевтична фірма, яка спеціалізується на виготовленні лікарських засобів рослинного походження, розширює сферу своєї діяльності та налагоджує виробництво косметичних засобів. Яку стратегію розвитку обрала фірма? 

варіанти відповідей

виживання

диверсифікації

стабільності

модернізації

Запитання 27

Фармацевтична компанія «Dr.Ram» організовує науково-практичні конференціі за участю лікарів та фармацевтичних працівників.Який елемент маркетингових комунікацій використовує ця фармацевтична фірма 

варіанти відповідей

паблік рілейшнз

персональний продаж

прямий маркетинг

мерчендайзинг

Запитання 28

Фармацевтична компанія «Бонфарм» завдяки постійній фінансовій підтримці міжнародних спортивних ігор стала добре відомою в Україні та країнах близького зарубіжжя. Який напрям діяльності описує ця ситуація?

варіанти відповідей

спонсорство

лобіювання

пропаганда

паблісіті

Запитання 29

Фармацевтична компанія «Тітфарм» забезпечує своїх працівників безкоштовним медичним обслуговуванням, надає пільгові путівки до санаторіїв. Яку функцію менеджменту виконує керівництво компанії? 

варіанти відповідей

мотвація

регулювання

організація

забезпечення

Запитання 30

Фармацевтична компанія використовує різні види реклами.Для якого засобу розповсюдження реклами характерна відсутність вибіркової аудиторії? (2019, 2023)

варіанти відповідей

зовнішня реклама

сувеніри

поштові листівки

реклама спеціалістів

Запитання 31

Фармацевтична оптова фiрма для стимулювання збуту товару надає своїм клiєнтам знижку на основi спецiальної домовленостii за умови їх постiйностi як клiєнтiв. Визначте вид знижки:

варіанти відповідей

бонусна

дилерська

сезонна

хнижки

Запитання 32

Фармацевтична організація здійснює свою діяльність в умовах складного зовнішнього середовища. Який з факторів безпосередньо впливає на роботу організації? 

варіанти відповідей

закони і державні органи

стан економіки

соціокультурні фактори

міжнародні події

Запитання 33

Фармацевтична фiрма ”Fitoprom” з метою збереження повного контролю за здiйсненням торгових операцiй на регiональному ринку будує свою збутову полiтику без застосування посередницької ланки. Метод збуту, що виключає послуги посередникiв, має назву: 

варіанти відповідей

прямий

змішаний

опосередкований

непрямий

Запитання 34

Фармацевтичне пiдприємство планує запропонувати традицiйнi ЛЗ на нових ринках. Якою маркетинговою можливiстю, згiдно з матрицею Ансоффа, воно при цьому скористається? 

варіанти відповідей

розширення меж ринку(розвиток ринку)

диверсифікація

розвиток лз

консолідація

Запитання 35

Фармацевтична фiрма ”Белладонна” використовує послужи посередника, що працює з фiрмою за певною угодою i здiйснює операцiї за її рахунок, при цьому йому надано виняткове право збуту товарiв фiрми в окремих регiонах. Цей посередник: 

варіанти відповідей

оптовий агент

дилер

брокер

комісіонер

Запитання 36

Фармацевтична фiрма вимушена вiдновлювати iмiдж внаслiдок розповсюдження фiрмою-конкурентом негативної iнформацiї. Якi засоби маркетингових комунiкацiй повинна використовувати фiрма?

варіанти відповідей

паблік рілейшнз

реклама

презентації

стимул збуту

Запитання 37

Фармацевтична фiрма вирiшила розширити сферу своєї дiяльностi. Процес розширення дiяльностi фiрми за рахунок проникнення у новi сфери називається: (2013)

варіанти відповідей

диверсифікація

сегментування

інтеграція

централізація

Запитання 38

Фармацевтична фiрма виробляє лiкарськi препарати, знає своїх споживачiв i має можливостi постачання. Для якого типу сегменту характерна дана ситуацiя? (2017;2018, 2023)

варіанти відповідей

ринкова ніша

ринкове вікно

товарний ринок

ринок споживача

Запитання 39

Фармацевтична фiрма провела дослiдження ринку i встановила, що таблетованому препарату ”Анальгiн” надають перевагу люди пенсiйного вiку. За яким принципом здiйснено сегментацiю ринку?

варіанти відповідей

соціально-демографічний

поведінковий

психографічний

економічний

Запитання 40

Фармацевтична фiрма-виробник за даними екологiчного рейтингу займає лiдируюче мiсце серед найбiльш ”зелених” пiдприємств регiону. На якiй концепцiї маркетингу фiрма будує свої взаємовiдносини зi споживачами? (2018; 2020)

варіанти відповідей

соціально-етичний маркетинг

удосконалення лз

інтегрованого маркетингу

Запитання 41

Фармацевтична фірма «Пфайзер» прагне запропонувати ринку найкращий якісний товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково-дослідні розробки і виробництво високоякісної продукції. Незважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупців. Які цілі ціноутворення ставить фірма? (2011)

варіанти відповідей

завоювання лідерства за якістю

збереження існуючого стану

збільшення асортименту

збільшення частку ринку

Запитання 42

Фармацевтична фірма «Фармасвіт» запатентувала і виробляє новий препарат гіпоглікемічної дії. Збут товару фірма проводить безпосередньо через власні відділи збуту, збутові філії, мережу фірмових аптек. Канал якого рівня характеризує збутову політику даної фармацевтичної фірми? 

варіанти відповідей

0

1

3

4

Запитання 43

Фармацевтична фірма з метою визначення ринкової ніші для свого товару, його особливостей і характерних рис, що відрізняють його від товарів-конкурентів використовувала:

варіанти відповідей

позиціонування товару

сегментування ринку

реклама

зміна стратегії

Запитання 44

Фармацевтична фірма планує виробництво нового лікарського засобу.На якому з етапів розроблення ЛЗ оцінюють витрати на його виробництво та збут і виконують попередні розрахунки ціни і планових прибутків?

варіанти відповідей

економічний аналіз

фільтрація ідей

генерування ідей

пробний маркетинг

Запитання 45

Фармацевтична фірма створила низку лікарських засобів від застуди для дітей у вигляді сиропів та пастилок. Який принцип сегментування ринку використала фірма?

варіанти відповідей

демографічний

поведінковий

географічний

психографічний

Запитання 46

Фармацевтична фірма через недостатній рівень виробничих потужностей не може задовольнити попит на окремі лікарські засоби.Фірма підвищила вартість лікарських засобів та припинила рекламну діяльність. Який вид маркетингу використала фірма? 

варіанти відповідей

ремаркетинг

демаркетинг

синхромаркетинг

стимулюючий маркетинг

Запитання 47

Фармацевтична фірма, бажаючи зміцнити свої ринкові позиції в умовах конкурентного середовища, вирішує для здійснення товарної політики використовувати товарні марки. Для чого призначена товарна марка? (2021, 2023)

варіанти відповідей

диференціювання лз на ринку серез конкурентів

забезпечення потрібної якості лз

наявність торгової марки - обов'язкова для пільгового відпуску

обгрунтування ціни

Запитання 48

Фармацевтична фірма.що випускала ЛЗ у вигляді крапель для носа у флаконах,освоїла випуск цього ЛЗ у вигляді спрею. На якій концепції маркетингу фірма будує взаємовідносини зі споживачами?

варіанти відповідей

удосконалення лз

удосконалення системи збуту

соціально-етичниго маркетингу

удосконалення виррбництва

Запитання 49

Фармацевтичне пiдприємство здiйснює маркетинговий аудит. Який фактор вивчається при аудитi макросередовища пiдприємства

варіанти відповідей

стан економіки в країні

ціни конкурентів

пропозиції постачальників

переваги споживачів

Запитання 50

Фармацевтична органiзацiя здiйснює свою дiяльнiсть в умовах складного зовнiшнього середовища. Який з факторiв безпосередньо впливає на роботу органiзацiї?

варіанти відповідей

закони і держ органи

стан економіки

міжнародні події

соціокультурні фактори

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест