Регіональний фармацевтичний ринок характеризується великою кількістю фармацевтичних фірм,жодна з яких не впливає на рівень ринкових цін.Фірми репрезентують взаємозамінні лікарські засоби. Визначте тип ринку:
Регулювання виробничих вiдносин, трудових i соцiально-економiчних вiдносин на аптечному пiдприємствi мiж керiвником i трудовим колективом здiйснюється на пiдставi:
Результати фінансово-господарської діяльності аптеки за минулий квартал показали, що відділ безрецептурного відпуску не виконав запланованих показників. Яку функцію менеджменту необхідно використати для виправлення ситуації?
Рекламу яких лікарських засобів заборонено в аптеках та їх структурних підрозділах?
Рекламну діяльність у галузі фармації контролює і регламентує держава, зокрема Закон України «Про рекламу». Які відомості не заборонено розміщувати в рекламі про лікарські засоби?
Роздрiбна реалiзацiя лiкарських засобiв в Українi здiйснюється виключно аптеками та їх структурними пiдроздiлами за наявностi спецiального дозволу. Такий дозвiл називається:
Спiвробiтник фармацевтичної фiрми отримав завдання провести маркетинговi дослiдження по вивченню регiонального ринку антиаритмiчних засобiв. Якому етапу дослiджень вiн вiддає перевагу в першу чергу?
Спецiалiсти вiддiлу маркетингу фармацевтичного пiдприємства ”Лугафарм” на графiку вiдобразили валовi витрати та валовий дохiд при рiзних рiвнях обсягiв продажiв лiкарського засобу. В даному випадку використаний такий метод цiноутворення:
Спеціалісти відділу маркетингу фармацевтичного підприємства провели порівняльні дослідження внутрішнього середовища і зовнішніх умов, проаналізували сильні і слабкі сторони, можливості та загрози .Відділ маркетингу здійснив:
Становить тип маркетингового контролю, якщо вiдповiдальними за його впровадження є вище керiвництво i ревiзор по маркетингу, а як метод контролю використовується ревiзiя маркетингу:
Сукупнiсть органiзацiйних, розпорядчих, дисциплiнарних способiв впливу керiвника на виконавцiв вiдноситься до таких методiв менеджменту:
Три засновники створюють господарське товариство з гуртової реалiзацiї лiкарських засобiв та виробiв медичного призначення. Яким буде це товариство?
У відділі маркетингу виник конфлікт між двома менеджерами стосовно розподілу їх функціональних обов’язків. Начальник відділу маркетингу знайшов компромісне рішення, яке влаштувало обох працівників. Яким цей конфлікт є за результатом?
У зв’язку з відкриттям регіональних підрозділів фармацевтична компанія здійснює набір медичних представників. Який з перелічених етапів відбору персоналу є, як правило, завершальним?
У податковому законодавствi України податки та збори класифiкуються за iєрархiчною ознакою. Податки та збори, що надходять до державного бюджету, вiдносяться до:
У практичнiй дiяльностi аптеки мають мiсце рiзнi рiвнi управлiння. Якому рiвню управлiння вiдповiдає функцiя безпосереднього контролю за дiяльнiстю провiзора з виготовлення лiкiв?
У провiзора аптеки виник ролевий конфлiкт, пов’язаний з перевантаженнями на роботi i сiмейними проблемами. Який вид конфлiкту зумовлений тим, що до людини висуваються суперечливi вимоги вiдносно її роботи та її наслiдкiв? (2012)
У провiзора аптеки виникла трудова суперечка з керiвництвом аптеки з приводу переносу його щорiчної вiдпустки. Куди повинен звернутися працiвник для оскарження рiшення адмiнiстрацiї аптеки? (2013)
У своїй роботі фармацевтичне підприємство застосовує вид маркетингу, спрямований на зменшення попиту на лікарські засоби, оскільки він не може бути задоволений через недостатній рівень виробничих потужностей, обмеженість сировини. Який вид маркетингу застосовує підприємство?
У складі якого з наведених напрямів комплексного дослідження ринку вивчається співвідношення між попитом, пропозицією та рівнем цін?
У фармацевтичній фірмі визначили кращих співробітників місяця та нагородили їх дипломами і цінними подарунками. Яка функція управління використовується у цьому разі?
Уповноважена особа здійснює вхідний контроль якості лікарських засобів в аптеці. Вкажіть цей вид контролю
У фармацевтичні кампанії робочі групи підпорядковані як керівнику проєкту, так і керівнику функціонального підрозділу. Визначте тип організаційної структури управління.
Фармацевтична фiрма орiєнтується у своїй дiяльностi на реалiзацiю рiзноманiтного асортименту продукцiї, рiзнi групи споживачiв i регiони. Який тип органiзацiйної структури характерний для даної фiрми?
Фармацевтична фiрма-виробник встановлює цiну на лiкарський засiб, враховуючи його собiвартiсть та надбавку до собiвартостi. До якої моделi цiноутворення вiдноситься цей метод?
Фармацевтична фірма, яка спеціалізується на виготовленні лікарських засобів рослинного походження, розширює сферу своєї діяльності та налагоджує виробництво косметичних засобів. Яку стратегію розвитку обрала фірма?
Фармацевтична компанія «Dr.Ram» організовує науково-практичні конференціі за участю лікарів та фармацевтичних працівників.Який елемент маркетингових комунікацій використовує ця фармацевтична фірма
Фармацевтична компанія «Бонфарм» завдяки постійній фінансовій підтримці міжнародних спортивних ігор стала добре відомою в Україні та країнах близького зарубіжжя. Який напрям діяльності описує ця ситуація?
Фармацевтична компанія «Тітфарм» забезпечує своїх працівників безкоштовним медичним обслуговуванням, надає пільгові путівки до санаторіїв. Яку функцію менеджменту виконує керівництво компанії?
Фармацевтична компанія використовує різні види реклами.Для якого засобу розповсюдження реклами характерна відсутність вибіркової аудиторії? (2019, 2023)
Фармацевтична оптова фiрма для стимулювання збуту товару надає своїм клiєнтам знижку на основi спецiальної домовленостii за умови їх постiйностi як клiєнтiв. Визначте вид знижки:
Фармацевтична організація здійснює свою діяльність в умовах складного зовнішнього середовища. Який з факторів безпосередньо впливає на роботу організації?
Фармацевтична фiрма ”Fitoprom” з метою збереження повного контролю за здiйсненням торгових операцiй на регiональному ринку будує свою збутову полiтику без застосування посередницької ланки. Метод збуту, що виключає послуги посередникiв, має назву:
Фармацевтичне пiдприємство планує запропонувати традицiйнi ЛЗ на нових ринках. Якою маркетинговою можливiстю, згiдно з матрицею Ансоффа, воно при цьому скористається?
Фармацевтична фiрма ”Белладонна” використовує послужи посередника, що працює з фiрмою за певною угодою i здiйснює операцiї за її рахунок, при цьому йому надано виняткове право збуту товарiв фiрми в окремих регiонах. Цей посередник:
Фармацевтична фiрма вимушена вiдновлювати iмiдж внаслiдок розповсюдження фiрмою-конкурентом негативної iнформацiї. Якi засоби маркетингових комунiкацiй повинна використовувати фiрма?
Фармацевтична фiрма вирiшила розширити сферу своєї дiяльностi. Процес розширення дiяльностi фiрми за рахунок проникнення у новi сфери називається: (2013)
Фармацевтична фiрма виробляє лiкарськi препарати, знає своїх споживачiв i має можливостi постачання. Для якого типу сегменту характерна дана ситуацiя? (2017;2018, 2023)
Фармацевтична фiрма провела дослiдження ринку i встановила, що таблетованому препарату ”Анальгiн” надають перевагу люди пенсiйного вiку. За яким принципом здiйснено сегментацiю ринку?
Фармацевтична фiрма-виробник за даними екологiчного рейтингу займає лiдируюче мiсце серед найбiльш ”зелених” пiдприємств регiону. На якiй концепцiї маркетингу фiрма будує свої взаємовiдносини зi споживачами? (2018; 2020)
Фармацевтична фірма «Пфайзер» прагне запропонувати ринку найкращий якісний товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково-дослідні розробки і виробництво високоякісної продукції. Незважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупців. Які цілі ціноутворення ставить фірма? (2011)
Фармацевтична фірма «Фармасвіт» запатентувала і виробляє новий препарат гіпоглікемічної дії. Збут товару фірма проводить безпосередньо через власні відділи збуту, збутові філії, мережу фірмових аптек. Канал якого рівня характеризує збутову політику даної фармацевтичної фірми?
Фармацевтична фірма з метою визначення ринкової ніші для свого товару, його особливостей і характерних рис, що відрізняють його від товарів-конкурентів використовувала:
Фармацевтична фірма планує виробництво нового лікарського засобу.На якому з етапів розроблення ЛЗ оцінюють витрати на його виробництво та збут і виконують попередні розрахунки ціни і планових прибутків?
Фармацевтична фірма створила низку лікарських засобів від застуди для дітей у вигляді сиропів та пастилок. Який принцип сегментування ринку використала фірма?
Фармацевтична фірма через недостатній рівень виробничих потужностей не може задовольнити попит на окремі лікарські засоби.Фірма підвищила вартість лікарських засобів та припинила рекламну діяльність. Який вид маркетингу використала фірма?
Фармацевтична фірма, бажаючи зміцнити свої ринкові позиції в умовах конкурентного середовища, вирішує для здійснення товарної політики використовувати товарні марки. Для чого призначена товарна марка? (2021, 2023)
Фармацевтична фірма.що випускала ЛЗ у вигляді крапель для носа у флаконах,освоїла випуск цього ЛЗ у вигляді спрею. На якій концепції маркетингу фірма будує взаємовідносини зі споживачами?
Фармацевтичне пiдприємство здiйснює маркетинговий аудит. Який фактор вивчається при аудитi макросередовища пiдприємства
Фармацевтична органiзацiя здiйснює свою дiяльнiсть в умовах складного зовнiшнього середовища. Який з факторiв безпосередньо впливає на роботу органiзацiї?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома