Фармацевтичне пiдприємство планує вихiд на ринок нового лiкарського засобу. Основною метою при цiноутвореннi фiрма визначає формування iмiджу та швидке отримання прибутку. Яку стратегiю цiноутворення використовує фiрма? (2015)
Фармацевтичне пiдприємство сформувало цiлiсний набiр ознак, який мiстить: торговельну марку, рацiональне й емоцiйне сприйняття споживачем фiрмового стилю товаровиробника, товарної марки та самого товару, а також заходiв з його просування на ринку. Яке поняття вiдповiдає даному опису?
Фармацевтичне підприємство “Фармастар” розробляє нові лікарські форми для своїх лікарських засобів. Який це напрям розвитку маркетингової товарної політики?
Фармацевтичне підприємство забезпечує своїх працівників безкоштовними обідами.Які потреби працівників з погляду теорії мотивації А.Маслоу воно намагається задовольнити?
Фармацевтичне пiдприємство знизило цiну на лiкарський препарат в умовах загострення конкуренцiї та зниження попиту на ЛЗ. Яку мету цiноутворення має дане пiдприємство?
Фармацевтичне підприємство планує збут власної продукції в іншій країні шляхом передачі її у власність закордонного посередникаюю. Визначте форму виходу підприємства на закордонний ринок:
Фармацевтичний виробник здійснює добір посередників для доведення своїх лікарських засобів до споживача. Що розуміють під кількістю посередників, через яких лікарські засоби проходять на шляху від виробника до споживача? (2014)
Фармацевтичний виробник здійснює добір посередників для доведення своїх лікарських засобів до споживача. Що розуміють під кількістю посередників, через яких лікарські засоби проходять на шляху від виробника до споживача? (2014)
Фармацевтичні корпорації приділяють велику увагу формуванню сукупності цінностей, традицій та норм поведінки усіх співробітників підприємств. Що формує така організаційна діяльність корпорацій?
Фахівцями відділу маркетингу фармацевтичної фірми, що впроваджує на ринок новий антидіабетичний препарат, проведене анкетування 230 лікарів-ендокринологів. Який метод маркетингових досліджень використаний?
Фірма-виробник планує реалізовувати новий лікарський засіб безпосередньо споживачам через мережу фірмових аптек. Який вид каналу розподілу вона використовує?
Фармацевтична компанія веде пропаганду здорового способу життя, надає спонсорську допомогу дитячому будинку-інтернату та спортивним заходам. Як називається така концепція діяльності компанії?
Швидке нарощування обсягiв збуту i визнання покупцями лiкарського засобу вiдбувається на такому етапi його життєвого циклу:
Як називається форма власностi, при якiй аптека заснована на власностi вiдповiдної територi- альної громади?
Як називається сукупність вимог на товар з боку споживачів, яка прикріплена купівельною спроможністю?
Яка складова системи маркетингових комунiкацiй спрямовує свою дiяльнiсть на формування позитивного iмiджу фiрми?
Яка форма виходу фармацевтичного підприємства на закордонний ринок передбачає збут власної продукції в іншій країні шляхом передачі її у власність закордонного посередника?
Який з видiв товарного запасу є призначеним для запобiгання та лiквiдацiї медико-санiтарних наслiдкiв надзвичайних ситуацiй природного чи техногенного характеру?
Який мiжнародний стандарт рiзних видiв фармацевтичної дiяльностi є сукупнiстю правил i вимог до дистриб’юцiї, дотримання яких забезпечує якiсть ЛЗ у процесi управлiння та органiзацiї їх оптової реалiзацiї на всiх її етапах? (2012)
Який стиль керiвництва характеризуєтьсяособливою поступливiстю керiвника, який надає пiдлеглому iнiцiативу у формуваннi цiлi та готовий прийняти її без заперечень?
Якому iз стилiв управлiння характернi такi риси: високий ступiнь централiзацiї повноважень i структуризацiї роботи пiдлеглих; обмеження свободи пiдлеглих щодо прийняття рiшень, орiєнтацiя на дотримання пiдлеглими численних правил та iнструкцiй?
Якому варiанту товарної стратегiї властиве виведення на ринок товару, розрахованого на найбiльшi сегменти ринку та на найбiльшу кiлькiсть покупцiв?
Якому поняттю вiдповiдає твердження: ”. . . - це сфера обмiну, що характеризується системою економiчних вiдносин мiж виробниками та споживачами товарiв”?
Ринок характеризується такими умовами: наявнiсть великої кiлькостi продавцiв та покупцiв, якi не впливають на рiвень поточних цiн; наявнiстю однорiдних та взаємозамiнних конкуруючих товарiв; вiдсутнiстю цiнових обмежень. Вкажіть тип ринку: (2009)
Який вид маркетингу варто застосовувати, якщо попит на деякі лікарські засоби на фармацевтичному ринку негативний?
Якому виду діяльності фармацевтичного підприємства відноситься вирішення питань з покращення умов праці працівників, страхування їх здоров’я та життя та інші заходи соціального розвитку
Як в Україні класифікують аптеки за їхніми торгово-виробничими функціями? (2022)
Реклама, паблік рілейшнз, особисті продажі, стимулювання збуту є основними елементами маркетингових комунікацій. Які елементи системи маркетингових комунікацій мають місце при просуванні товару, що перебуває на стадії спаду (життєвий цикл продукції)?
Фармацевтична фірма ТОВ „Тернофарм” поставляє на ринок настойку глоду, яка характеризується широким повсякденним попитом. Вкажіть метод розподілу для цього лікарського засобу?
Фармацевтична компанія при формуванні рекламного звернення робить акцент на ефективності, безпечності та зручності застосування препарату. На які мотиви споживача орієнтується фірма?
Невелике аптечне підприємство спеціалізується на екстемпоральному виготовленні очних лікарських форм за прописами лікарів-офтальмологів обласної клінічної лікарні. Яку стратегію охоплення ринку використовує аптека?
Приймаючи рішення щодо виходу на ринок, можливостей його сегментації, фірма може застосувати різні стратегії охоплення ринку. Які фактори є визначальними при виборі стратегії?
При дослідженні поведінки споживачів на фармацевтичному ринку вивчають стан споживчої активності відносно конкретних препаратів за допомогою:
Фармацевтична фірма провела дослідження ринку і встановила, що nаблетованому препарату «Анальгін» надають перевагу люди пенсійного віку. За яким принципом здійснено сегментацію ринку?
Існують різні підходи визначення потреби в лікарських засобах. Один із підходів виділяє групу лікарських засобів специфічної дії. Виберіть із перелічених варіантів лікарські засоби, що належать до цієї групи:
Представництво іноземної фірми-виробника лікарських засобів для працівників аптек організувала тренінг „Мерчандайзинг в аптеках як спосіб підвищення конкурентоспроможності”. Оцініть дії представництва з позиції маркетингових комунікацій
Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми „Тернофарм” рекламні матеріали препарату „Сироп Алтейка” було розміщено на полицях біля каси. Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?
На прохання медичного представника ФФ “Юніфарма” препарат “Мазь календули” було розміщено поряд із препаратом “Мазь календули Dr.Theiss" . Який критерій розміщення ліків на полицях використано?
Для якого засобу розповсюдження реклами характерна відсутність вибіркової аудиторії?
Які показники враховують під час визначення коефіцієнту ліквідності ціни: (ТПКЗ 2017)
Згідно наказу завідувача аптеки № 65 зав. рецептурно – виробничим відділом Паламар О.П. переведено на посаду заступника завідуючого аптеки. До якого виду ротації кадрів відноситься таке переміщення?
Перед черговою атестацією на присудження або підтвердження кваліфікаційної категорії провізор зобов’язаний пройти:
Фармацевтичне підприємство розширює асортимент вітамінних препаратів через їх пристосування до спеціальних вимог і особливостей кожного окремого сегменту і створює при цьому певне число модифікацій у вигляді різних лікарських форм. Який це напрямок розвитку маркетингової політики? (ТПКЗ 2017)
Які основні чинники впливають на величину попиту на лікарський засіб? (ТПКЗ 2017)
Виберіть фактори, які впливають на поведінку споживача та не можуть бути контрольовані фармацевтичним підприємством:
До факторів зовнішнього середовища непрямої дії належать:
Які основні джерела отримання інформації про претендентів на вакансії можуть використовувати підприємства при наборі кадрів?
Сукупність методів, що дозволяють керівникові перекладати виконання частини своїх функцій на інших працівників називається:
Який з видів комунікацій в організації характеризується як канал розповсюдження чуток?
Як називається організація, створена та зареєстрована у встановленому законом порядку, що володіє відособленим майном, здатна набувати від свого імені майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома