фмм 201-250

Додано: 8 червня
Предмет: Етика, 11 клас
50 запитань
Запитання 1

Фармацевтичне пiдприємство планує вихiд на ринок нового лiкарського засобу. Основною метою при цiноутвореннi фiрма визначає формування iмiджу та швидке отримання прибутку. Яку стратегiю цiноутворення використовує фiрма? (2015)

варіанти відповідей

зняття вершків

проникнення

наслідування лідера

диференціації цін

Запитання 2

Фармацевтичне пiдприємство сформувало цiлiсний набiр ознак, який мiстить: торговельну марку, рацiональне й емоцiйне сприйняття споживачем фiрмового стилю товаровиробника, товарної марки та самого товару, а також заходiв з його просування на ринку. Яке поняття вiдповiдає даному опису? 

варіанти відповідей

бренд

упаковка

етикетка

штрих-код, (волосы)

Запитання 3

Фармацевтичне підприємство “Фармастар” розробляє нові лікарські форми для своїх лікарських засобів. Який це напрям розвитку маркетингової товарної політики? 

варіанти відповідей

модифікація

скорочення

модернізація

диверсифікація

Запитання 4

Фармацевтичне підприємство забезпечує своїх працівників безкоштовними обідами.Які потреби працівників з погляду теорії мотивації А.Маслоу воно намагається задовольнити? 

варіанти відповідей

фізіологічні

у повазі

у самореалізації

безпеки

Запитання 5

Фармацевтичне пiдприємство знизило цiну на лiкарський препарат в умовах загострення конкуренцiї та зниження попиту на ЛЗ. Яку мету цiноутворення має дане пiдприємство? 

варіанти відповідей

забезпечення виживання

максимізація прибутку

формування іміджу

завоювання лідерства

Запитання 6

Фармацевтичне підприємство планує збут власної продукції в іншій країні шляхом передачі її у власність закордонного посередникаюю. Визначте форму виходу підприємства на закордонний ринок:

варіанти відповідей

експорт

прямі інвестиції

ліцензування

франчайзинг

Запитання 7

Фармацевтичний виробник здійснює добір посередників для доведення своїх лікарських засобів до споживача. Що розуміють під кількістю посередників, через яких лікарські засоби проходять на шляху від виробника до споживача? (2014)

варіанти відповідей

довжина каналу розподілу

комбінований розподіл

структура каналу позподілу

ешелований розподіл

Запитання 8

Фармацевтичний виробник здійснює добір посередників для доведення своїх лікарських засобів до споживача. Що розуміють під кількістю посередників, через яких лікарські засоби проходять на шляху від виробника до споживача? (2014)

варіанти відповідей

демографічний

географічний

поведінковий

психографічний

Запитання 9

Фармацевтичні корпорації приділяють велику увагу формуванню сукупності цінностей, традицій та норм поведінки усіх співробітників підприємств. Що формує така організаційна діяльність корпорацій? 

варіанти відповідей

культуру організації

лізинг персоналу

розширення бізнесу

диверсифікація виробництва

Запитання 10

Фахівцями відділу маркетингу фармацевтичної фірми, що впроваджує на ринок новий антидіабетичний препарат, проведене анкетування 230 лікарів-ендокринологів. Який метод маркетингових досліджень використаний?

варіанти відповідей

опитування

спостереження

панель

тестування

Запитання 11

Фірма-виробник планує реалізовувати новий лікарський засіб безпосередньо споживачам через мережу фірмових аптек. Який вид каналу розподілу вона використовує? 

варіанти відповідей

канал прямого маркетингу

чотирьохрівневий канал

однорівневий канал

дворівневий канал

Запитання 12

Фармацевтична компанія веде пропаганду здорового способу життя, надає спонсорську допомогу дитячому будинку-інтернату та спортивним заходам. Як називається така концепція діяльності компанії? 

варіанти відповідей

соціальна відповідальність

виробнича діяльність

комерційна діяльність

-

Запитання 13

Швидке нарощування обсягiв збуту i визнання покупцями лiкарського засобу вiдбувається на такому етапi його життєвого циклу:

варіанти відповідей

зростання

спаду

насичення

зрілості

Запитання 14

Як називається форма власностi, при якiй аптека заснована на власностi вiдповiдної територi- альної громади?

варіанти відповідей

комунальна

приватна

колективна

державна

Запитання 15

Як називається сукупність вимог на товар з боку споживачів, яка прикріплена купівельною спроможністю?

варіанти відповідей

попит

збут

пропозиція

реклама

Запитання 16

Яка складова системи маркетингових комунiкацiй спрямовує свою дiяльнiсть на формування позитивного iмiджу фiрми?

варіанти відповідей

реклама

паблік рілейшнз

персональний продаж

мерчандайзинг

Запитання 17

Яка форма виходу фармацевтичного підприємства на закордонний ринок передбачає збут власної продукції в іншій країні шляхом передачі її у власність закордонного посередника?

варіанти відповідей

експорт

ліцензування

франчайзинг

спільне підприємництво

Запитання 18

Який з видiв товарного запасу є призначеним для запобiгання та лiквiдацiї медико-санiтарних наслiдкiв надзвичайних ситуацiй природного чи техногенного характеру?

варіанти відповідей

стратегічний

мертвий

буферний

цикл

Запитання 19

Який мiжнародний стандарт рiзних видiв фармацевтичної дiяльностi є сукупнiстю правил i вимог до дистриб’юцiї, дотримання яких забезпечує якiсть ЛЗ у процесi управлiння та органiзацiї їх оптової реалiзацiї на всiх її етапах? (2012)

варіанти відповідей

GDP

GPP

GMP

GLP

Запитання 20

Який стиль керiвництва характеризуєтьсяособливою поступливiстю керiвника, який надає пiдлеглому iнiцiативу у формуваннi цiлi та готовий прийняти її без заперечень? 

варіанти відповідей

ліберальний стиль

демократичний стиль

бюрократичний стиль

комбінований стиль

Запитання 21

Якому iз стилiв управлiння характернi такi риси: високий ступiнь централiзацiї повноважень i структуризацiї роботи пiдлеглих; обмеження свободи пiдлеглих щодо прийняття рiшень, орiєнтацiя на дотримання пiдлеглими численних правил та iнструкцiй?

варіанти відповідей

авторитарний

демократичний

спільний

ліберальний

Запитання 22

Якому варiанту товарної стратегiї властиве виведення на ринок товару, розрахованого на найбiльшi сегменти ринку та на найбiльшу кiлькiсть покупцiв? 

варіанти відповідей

недиференційований маркетинг

варіація

диверсифікація

концентрований маркетинг

Запитання 23

Якому поняттю вiдповiдає твердження: ”. . . - це сфера обмiну, що характеризується системою економiчних вiдносин мiж виробниками та споживачами товарiв”? 

варіанти відповідей

ринок

маркетинг

угода

збут

Запитання 24

Ринок характеризується такими умовами: наявнiсть великої кiлькостi продавцiв та покупцiв, якi не впливають на рiвень поточних цiн; наявнiстю однорiдних та взаємозамiнних конкуруючих товарiв; вiдсутнiстю цiнових обмежень. Вкажіть тип ринку: (2009)

варіанти відповідей

ринок чистої конкуренції

ринок чистої монополії

ринок монополістичної конкуренції

олігополістичний ринок

Запитання 25

Який вид маркетингу варто застосовувати, якщо попит на деякі лікарські засоби на фармацевтичному ринку негативний? 

варіанти відповідей

конверсійний маркетинг

ремаркетинг

демаркетинг

стимулювальний маркетинг

Запитання 26

Якому виду діяльності фармацевтичного підприємства відноситься вирішення питань з покращення умов праці працівників, страхування їх здоров’я та життя та інші заходи соціального розвитку 

варіанти відповідей

соціальна відповідальність

комерційна відповідальність

доброчинність

фінансова відповідальність

Запитання 27

Як в Україні класифікують аптеки за їхніми торгово-виробничими функціями? (2022)

варіанти відповідей

виробничі та невиробничі

роздрібні та лікарняні

державні, колективні та приватні

-

Запитання 28

Реклама, паблік рілейшнз, особисті продажі, стимулювання збуту є основними елементами маркетингових комунікацій. Які елементи системи маркетингових комунікацій мають місце при просуванні товару, що перебуває на стадії спаду (життєвий       цикл продукції)?  

варіанти відповідей

стимул збуту

мерчандайзинг

реклама

особистий продаж

Запитання 29

Фармацевтична фірма ТОВ „Тернофарм” поставляє на ринок настойку глоду, яка характеризується широким повсякденним попитом. Вкажіть метод розподілу для цього лікарського засобу? 

варіанти відповідей

інтенсивний розділ

селективний розділ

ексклюзивний розідл

-

Запитання 30

Фармацевтична компанія при формуванні рекламного звернення робить акцент на ефективності, безпечності та зручності застосування препарату. На які мотиви споживача орієнтується фірма?  

варіанти відповідей

раціональні

емоційні

моральні

особисті

Запитання 31

Невелике аптечне підприємство спеціалізується на екстемпоральному виготовленні   очних лікарських форм за прописами лікарів-офтальмологів обласної клінічної лікарні. Яку стратегію охоплення ринку використовує аптека?

варіанти відповідей

масовий маркетинг

цільовий маркетинг

синхро-маркетинг

інтегрований маркетинг

Запитання 32

Приймаючи рішення щодо виходу на ринок, можливостей його сегментації, фірма може застосувати різні стратегії охоплення ринку. Які фактори є визначальними при виборі стратегії?

варіанти відповідей

ступінь однорідності продукції

фактор часу

асортимент лз

частота покупок

Запитання 33

При дослідженні поведінки споживачів на фармацевтичному ринку вивчають стан споживчої активності відносно конкретних препаратів за допомогою:  

варіанти відповідей

коеф споживчої активності

опитування експертів

коеф доступності

коеф споживчих доходів

Запитання 34

Фармацевтична фірма провела дослідження ринку і встановила, що nаблетованому препарату «Анальгін» надають перевагу люди пенсійного віку. За яким принципом здійснено сегментацію ринку? 

варіанти відповідей

соціально-демографічним

психографічним

географічним

економічним

Запитання 35

Існують різні підходи визначення потреби в лікарських засобах. Один із підходів виділяє      групу лікарських засобів специфічної дії. Виберіть із перелічених варіантів лікарські засоби, що належать до цієї групи:  

варіанти відповідей

протидіабетичні лз

макроліди

антигістамінні

серцево-судинні

Запитання 36

Представництво іноземної фірми-виробника лікарських засобів для працівників аптек організувала тренінг „Мерчандайзинг в аптеках як спосіб підвищення конкурентоспроможності”. Оцініть дії представництва з позиції маркетингових комунікацій 

варіанти відповідей

паблік рілейшнз, спонсорство

персональний продаж

стимул збуту сопживачів

Запитання 37

Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми „Тернофарм” рекламні матеріали препарату „Сироп Алтейка” було розміщено на полицях біля каси.     Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?  

варіанти відповідей

сильних місць

слабких місць

тривалих місць

допоміжних місць

Запитання 38

На прохання медичного представника ФФ “Юніфарма” препарат “Мазь календули” було розміщено поряд із препаратом “Мазь календули Dr.Theiss" . Який критерій розміщення ліків на полицях використано?

варіанти відповідей

серед препаратів-конкурентів

критерії не застосовувались

за розміром упаковки

доступність

Запитання 39

Для якого засобу розповсюдження реклами характерна відсутність вибіркової аудиторії? 

варіанти відповідей

зовнішня реклама

реклама спеціалістів

листівки

сувеніри

Запитання 40

Які показники враховують під час визначення коефіцієнту ліквідності ціни:  (ТПКЗ 2017)

варіанти відповідей

найнижча ціна на препарат

прожитковий мінімум

обсяг продажу

зп

Запитання 41

Згідно наказу завідувача аптеки № 65 зав. рецептурно – виробничим відділом Паламар О.П.  переведено на посаду заступника завідуючого аптеки. До якого виду ротації кадрів відноситься таке переміщення?

варіанти відповідей

вертикальна

горизонтальна

спіральна

комбінована

Запитання 42

Перед черговою атестацією на присудження або підтвердження кваліфікаційної категорії провізор зобов’язаний пройти:  

варіанти відповідей

магістратуру

курси

інтернатуру

передатестаціні курси

Запитання 43

Фармацевтичне підприємство розширює асортимент вітамінних препаратів через їх пристосування до спеціальних вимог і особливостей кожного окремого сегменту і створює при цьому певне число модифікацій у вигляді різних лікарських форм. Який це напрямок розвитку маркетингової політики? (ТПКЗ 2017)

варіанти відповідей

модифікація

власне розширення

оновлення асортименту

модернізація

Запитання 44

Які основні чинники впливають на величину попиту на лікарський засіб? (ТПКЗ 2017)  

варіанти відповідей

ціни препаратів аналогів

витрати виробника

лобіювання

собівартість

Запитання 45

Виберіть фактори, які впливають на поведінку споживача та не можуть бути контрольовані фармацевтичним підприємством:  

варіанти відповідей

цінова політика

комунікативна політика

власний досвід споживача

політика лз

Запитання 46

До факторів зовнішнього середовища непрямої дії належать: 

варіанти відповідей

соціально-культурні обставини

закони і державні органи влади

споживачі

контактні аудиторії

Запитання 47

Які основні джерела отримання інформації про претендентів на вакансії можуть використовувати підприємства при наборі кадрів?  

варіанти відповідей

резюме, співбесіда, професіограмма

атестація

автобіографія

медична карта

Запитання 48

Сукупність методів, що дозволяють керівникові перекладати виконання частини своїх функцій на інших працівників називається: 

варіанти відповідей

делегування повноважень

менеджмент

управління

відповідальність

Запитання 49

Який з видів комунікацій в організації характеризується як канал розповсюдження чуток?  

варіанти відповідей

неформальні комунікації

формальні комунікації

зовнішні комунікації

вертикальні комунікації

Запитання 50

Як називається організація, створена та зареєстрована у встановленому законом порядку, що володіє відособленим майном, здатна набувати від свого імені майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки 

варіанти відповідей

юридична особа

фізична особа

особа підприємець

колектив

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест