Визначте речовину Х у схемі:
Ва → Х → Ва(ОН)2
Визначте речовину Х у схемі:
K2O →KOH -+X→ K2CO3
Визначте речовину Х у схемі:
SO3 -+H2O→ X → BaSO4
Визначте речовини 1, 2, 3, 4.
С -1→ СO2 -2→ CaCO3 -3→ CaCl2 -4→ CaCO3.
Складіть рівняння реакцій для здійснення таких перетворень:
K → K2O → KOH → K2SO4
Визначте речовину Х у схемі :
С → Х → CaCO3
Встановіть генетичну послідовність сполук: SO3, SO2, S, K2SO4, H2SO4
1.У посудину з водою помістили шматочок натрію. До утвореного розчину додали кілька крапель розчину фенолфталеїну, розчин забарвився у малиновий колір.
2. До отриманого малинового розчину добавили розчин хлоридної кислоти. Розчин знебарвився.
3. До безбарвного розчину добавили кілька крапель розчину AgNO3. Випав білий сирнистий осад.
Укажіть ланцюжок перетворень, який відображає перетворення, що відбулися.
1. Мідну дротину спалили - утворився чорний наліт (СuO).
2. Цю дротину з нальотом опустили в розчин хлоридної кислоти.
Розчин змінив забарвлення на зелене.
3. До отриманого розчину купрум(II) хлориду долили натрій гідроксид. Випав осад синього кольору.
4. До одержаного осаду купрум(II) гідроксиду долили розчин сульфатної кислоти. Осад розчинився. Отримали прозорий розчин голубого забарвлення.
Укажіть ланцюжок перетворень, який відображає перетворення, що відбулися.
Дано ряд речовин:
КОН, SO3, КNO3, НN03, K, К2O, Сu, Na2SO4,
Зазначте речовини, що утворюють генетичний ряд;
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома