Практична робота "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами"

Додано: 14 квітня 2021
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 603 рази
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть загальну схему генетичного ряду амфотерного металу:

варіанти відповідей

метал  → основний оксид → луг → сіль

метал → амфотерний оксид → сіль → нерозчинна основа

неметал → кислотний оксид →  кислота → сіль

сіль → нерозчинна основа  → оксид → метал

Запитання 2

Вкажіть генетичний ряд Фосфору:

варіанти відповідей

P → P2O5 →H3PO4→ Na3PO4

Na → Na2O →  NaOH → Na2SO4

C → CO2 → H2CO3 → CaCO3

S  → SO2 H2SO3 CaSO3

Запитання 3

Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді:

Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2→ CuO

а)NaOH б)H2SO4 в)O2 г) t д) H2O

варіанти відповідей

в б а г

в б д г

в б г а

д б а в

Запитання 4

Вкажіть загальну схему генетичного ряду активного металу:

варіанти відповідей

метал→  амфотерний оксид → сіль → нерозчинна основа;

метал → основний оксид → луг→  сіль

неметал → кислотний оксид → кислота→  сіль

сіль → нерозчинна основа→  оксид→  метал

Запитання 5

Вкажіть всі речовини, що взаємодіють з кислотами:

варіанти відповідей

метали, що стоять у ряду активності до водню

основні оксиди

кислотні оксиди

основи

кислоти

Запитання 6

Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному рядку:Na →  Na2O → NaOH →  Na2SO4 →  NaNO3

а) H2SO4 б) O2 в) H2O г) Ba(NO3)2 д) HNO3

варіанти відповідей

б в а г

б в а д

в б а г

б в г а

Запитання 7

Вкажіть формулу пропущеної речовини у перетворенні:

К  → ? → КOH → К2SO4

варіанти відповідей

К2O

КСl

H2O

O2

Запитання 8

Позначте, до якого класу неорганічних сполук належить неорганічна речовина «Х», що бере участь у реакції за схемою:

барій гідроксид + Х → барій карбонат + луг.

варіанти відповідей

основний оксид

основа

кислота

сіль

Запитання 9

Установіть генетичний ланцюжок добування калій сульфіту:

а) H2SO3 б)SO2 в)S г)K2SO3

варіанти відповідей

в б а г

г а б в

б в а г

а г б в

Запитання 10

З якими із перелічених речовин може реагувати натрій гідроксид? 

варіанти відповідей

НСІ

Zn(ОН)2

FeO

СO2

H2SO4

Запитання 11

В якому рядку правильно вказані продукти реакції H3PO4 + Ba(OH)2 =

варіанти відповідей

BaPO4 + H2O

Ba3(PO4)2 + H2O

H2Ba + P2O5

HBaO + P2O5

Запитання 12

Установіть генетичний ланцюжок добування ферум(III) оксиду з поданих речовин

а) ферум(III) хлорид     б)залізо     в)ферум(III) гідроксид     г)ферум(III) оксид

варіанти відповідей

б а в г

б в а г

б г в а

а в б г

Запитання 13

Позначте формулу речовини, яка при взаємодії з водою утворює кислоту:

варіанти відповідей

Fe2O3

BaO

SO3

MgO

Запитання 14

Позначте формулу речовини, яка при взаємодії з водою утворює луг:

варіанти відповідей

 HCl

 SO3

 CO2

Na2O

Запитання 15

Продуктами реакції NaOH+HCl будуть такі речовини:

варіанти відповідей

Na2O+HCl

NaCl + HCl

NaOH+HCl

 NaCl+H2O

Запитання 16

Назвати класи сполук в генетичному ланцюжку

SO3→ H2SO4→K2SO4

варіанти відповідей

кислотний оксид→ кислота→ сіль

неметал→ кислота→ сіль

основний оксид → кислота→ сіль

кислотний оксид →сіль→ кислота

Запитання 17

Складіть рівняння реакції між речовинами

Al(OH)3 + H2SO4

і позначте суму коефіцієнтів вихідних речовин у рівнянні

варіанти відповідей

4

5

3

6

Запитання 18

Основа + кислота → утворюється

варіанти відповідей

сіль

основний оксид і вода

вода і кислотний оксид

сіль і вода

Запитання 19

Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.

варіанти відповідей

хімічні властивості речовин;

можливість одержання складних речовин із простих

перетворення речовин одного класу сполук на речовини інших класів

взаємозв'язок простих і складних речовин усіх класів неорганічних сполук.

Запитання 20

У вигляді кальцій ортофосфату Кальцій входить до складу кісток, зубної тканини, м'язів нервової тканини, крові. Укажіть пару речовин, що вступають у реакцію нейтралізації, під час якої утворюється кальцій ортофосфат.

варіанти відповідей

Ca i H3PO4

Ca(OH)2 i P2O5

Ca(OH)2 i H3PO4

СаО і Н3РО4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест