Зазначте речовини, з якими взаємодіє цинк гідроксид
Яка речовина утворюється при взаємодії магній оксиду з сульфур (І⋁) оксидом
Які речовини реагують у водному розчині
Між якими речовинами потрібно провести реакцію, щоб добути карбон (І⋁) оксид
Нерозчинну основу добувають взаємодією
Укажіть правильні твердження
Установіть послідовність добування натрій сульфату із зазначених речовин:
1)сульфур (І⋁) оксид;
2)сульфур (⋁І) оксид;
3)сірка;
4)сульфатна кислота.
Укажіть правильні твердження:
Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
схема відтворює генетичний ряд : N2 → NO2 → HNO3
тільки луги записані у ряді:
До розчину блакитного кольору додали розчин лугу, при цьому випав блакитний осад.Осад відфільтрували і прожарили. В результаті одержали чорний порошок, що потім обробили воднем при нагріванні. Утворився метал червоного кольору. Визначте описані речовини.
Визначте відсутню ланку ланцюжка, що характеризує генетичний зв'язок речовин: S→?→H2SO3→CaSO3
Назвати класи сполук в генетичному ланцюжку: SO3→ H2SO4→K2SO4
Одним з показників якості прального порошку є те, наскільки добре він виполіскується водою. Позначте спосіб перевірки, що пральний порошок добре виполіскувався з білизни, якщо його розчин має лужний характер середовища.
Укажіть оксид, з якого в одну стадію НЕ можна добути відповідний гідрат.
У посудину з водою помістили шматочок натрію. До утвореного розчину додали кілька крапель розчину фенолфталеїну, а після цього - розчин нітратної кислоти до знебарвлення розчину. Укажіть ланцюжок перетворень, який відображає перетворення, що відбулися.
Установіть речовину Х у схемі перетворень: SO2→SO3→ Х→CuSO4→BaSO4
Виберіть речовини, що становлять генетичний ряд Фосфору, розташуйте їх у схему перетворень:
А. кальцій;
Б. фосфор (V) оксид;
В. Фосфор;
Г. кальцій ортофосфат;
Д. кальцій карбонат;
Е. ортофосфорна кислота
Кислоти можна одержати взаємодією
KOH + HNO3 → утворюється
Яку речовину пропущено у ланцюжку перетворень
Al2O3 → ? → Al(OH)3 → Al2(SO4)3
Виберіть, які продукти утворяться внаслідок реакції CuSO4 + 2KOH →:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома