Укажіть правильні твердження:
Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
схема відтворює генетичний ряд : N2 → NO2 → HNO3
тільки луги записані у ряді:
До розчину блакитного кольору додали розчин лугу, при цьому випав блакитний осад.Осад відфільтрували і прожарили. В результаті одержали чорний порошок, що потім обробили воднем при нагріванні. Утворився метал червоного кольору. Визначте описані речовини.
Визначте відсутню ланку ланцюжка, що характеризує генетичний зв'язок речовин: S→?→H2SO3→CaSO3
Назвати класи сполук в генетичному ланцюжку: SO3→ H2SO4→K2SO4
Одним з показників якості прального порошку є те, наскільки добре він виполіскується водою. Позначте спосіб перевірки, що пральний порошок добре виполіскувався з білизни, якщо його розчин має лужний характер середовища.
Укажіть оксид, з якого в одну стадію НЕ можна добути відповідний гідрат.
У посудину з водою помістили шматочок натрію. До утвореного розчину додали кілька крапель розчину фенолфталеїну, а після цього - розчин нітратної кислоти до знебарвлення розчину. Укажіть ланцюжок перетворень, який відображає перетворення, що відбулися.
Установіть відповідність між літерами Х, Y і Z та речовинами у схемі перетворень: S→X→SO3→Y→CuSO4→Z→CuO
Літера: А. Х Б. Y В. Z
Речовина у схемі перетворень: 1.Н2SO4 2.SO2 3.CuCl2 4.Cu(OH)2
Виберіть речовини, що становлять генетичний ряд Фосфору, розташуйте їх у схему перетворень:А. Кальцій; Б. фосфор (V) оксид; В. Фосфор; Г. Кальцій ортофосфат; Д. кальцій карбонат; Е. ортофосфорна кислота
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома