Лаборант підготувала декілька наборів реактивів різного складу. Укажіть, який із наборів речовин можна використати для одержання найбільшої кількості амфотерних гідроксидів
Укажіть правильні твердження.
Учень заради експерименту помістив шматочок натрію у посудину з водою. До утвореного розчину додал кілька крапель розчину фенолфталеїну,а після цього - розчин нітратної кислоти до знебарвлення розчину. Укажіть ланцюжок перетворень, який відображає перетворення, що відбулися.
Установіть відповідність між літерами X,Y i Z та речовинами у схемі перетворень. S→SO2→SO3→Y→CuSO4→Z→CuO. Укажіть відповідні формули речовин.
Карбон (IV)оксид ,який одержали термічним розкладанням 10 г кальцій карбонату, пропустили через розчин натрій гідроксиду. Обчисліть кількість речовини утвореного при цьому натрій карбонату.
У вигляді кальцій ортофосфату Кальцій входить до складу кісток, зубної тканини, м'язів нервової тканини, крові. Укажіть пару речовин, що вступають у реакцію нейтралізації, під час якої утворюється кальцій ортофосфат.
Взаємодія оксиду неметалу з водою призводить до утворення...
Вкажіть загальну схему генетичного ряду неметалу:
Вкажіть речовини, що взаємодіють із солями
Укажіть речовини з якими буде взаємодіяти SO2.
Укажіть речовини, що взаємодіють між собою з утворенням нерозчинної основи.
Укажіть продукт реакції взаємодії оксиду металічного елемента і оксиду неметалічного елемента.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома