Оберіть правильний варіант формули для обчислення n-го члена геометричної прогресії.
b1 = –162; q= – ⅓. Знайдіть b4.
b3 = 25; q = –0,5. Знайдіть b1.
Яка з послідовностей є геометричною прогресією?
Знайдіть наступний член геометричної прогресії 1; 3; 9; …
b12 = 24, b13 = 4. Знайдіть q .
Між числами 4 та 25 вставте одне додатне число, так щоб вони разом утворювали геометричну прогресію.
У квадрат зі стороною 8 см вписано квадрат, вершинами якого є середини сторін заданого квадрата. У другий квадрат у такий же спосіб вписано третій квадрат і т.д. Знайдіть площу шостого квадрата.
Знайдіть знаменник геометричної рогресії (bn), якщо b1=½ , b8=64.
Встановіть, чи є число 486 членом геометричної прогресії 2, 6, 18,.... У разі ствердної відповіді, вкажіть його номер.
Другий член геометричної прогресії 16, а знаменник 2 , тоді перший її член
Дано геометричну прогресію : - 2; - 8; ...Знайти b4
Вкладник поклав у банк 4000грв під 10% річних . Скільки грошей буде на рахунку через 2 роки?
Знайти в4 , якщо в3 = 16, в5 = 25.
Знайти в10, якщо в6 = 12, q = 2.
Сума перших n членів геометричної прогресії обчислюють за формулою
Sn = 4(2n - 1). Знайдіть S4.
Укажіть формулу для обчислення суми перших n членів геометричної прогресії (bn), якщо b1=12, q=7
У геометричній прогресії (bn) усі члени додатні. Знайдіть S5, якщо b3 = 18, b5 = 162.
Знайдіть перший член геометричної прогресії (bn), якщо S3 = 52; q = 3
В геометричній прогресії кожний наступний член починаючи з другого утворюється шляхом додавання одного й того ж самого числа чи множення на одне й те саме число?
Учень прочитав книжку за 6 днів. У перший день він прочитав 30 сторінок, а кожного дня читав на 2 сторінки більше, ніж попереднього. Скільки сторінок прочитав учень за останній день?
Одна із сторін чотирикутника дорівнює 2,4 см, а кожна наступна сторона на 1,2 см більша. Знайти найбільшу сторону чотирикутника.
Вкладник вніс до банку а гривень під 10% річних. Скільки грошей буде на рахунку вкладника через n років?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома