Геометрична прогресія. Формула п-го члена геометричної прогресії

Додано: 11 березня
Предмет: Алгебра, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Яка з послідовностей є геометричною прогресією ?

варіанти відповідей

4; 8; 12 ; 16

5; 6 ; 8 ; 11

10; 20 ; 30 ; 40

7 ; 14; 28 ; 56

Запитання 2

Знайдіть знаменник геометричної прогресії (b n ), якщо b 6 =14/15, b 7 = 2/3 .

варіанти відповідей


3/7

7/5

 5/7

7/3

Запитання 3

Чому дорівнює четвертий член геометричної прогресії, якщо перший член b 1 = 6, а знаменник q = - 2 ?

варіанти відповідей

24

- 24

48

- 48

Запитання 4

При якому значенні х значення виразів 3х - 2, х + 2 і х + 8 є послідовними членами геометричної прогресії ? Знайдіть члени цієї прогресії.

варіанти відповідей

при х = - 10 : - 32, - 8 , - 2 ; при х = 1: 1, 3 , 9 .

при х = -1 : - 5 , 1, 7 ; при х = 5 : 13, 7, 13.

при х = 1 : 1 , 3, 9 ; при х = 5 : 13, 7, 13.

при х = -10 : - 32 , - 8, -2 ; при х = - 1 : - 5, 1, 7.

Запитання 5

Знайдіть перший член геометричної прогресії (bn), якщо b6= 100, b9= 10 000.

варіанти відповідей

0,01

0,1

0,001

0,0001

Запитання 6

Які чотири числа треба вставити між числами 0,5 і 16, щоб вони разом із даними числами утворили геометричну прогресію ?

варіанти відповідей

2 ; 4 ; 8; 10

1 ; 2 ; 4 ; 8.

1 ; 3 ; 9 ; 18.

2 ; 3 ; 4,5 ; 9.

Запитання 7

Послідовність () є геометричною прогресією. Знайдіть b45, якщо b44 = - 2,

b46 = - 18 .

варіанти відповідей

b45 = - 6 або b45 = 6

b45 = - 3 або b45= 3

b45 = - 3

b45 = 6

Запитання 8

Знайдіть перший член і знаменник геометричної прогресії (bn), якщо:

b2 – b5 = 78 і b3 + b4 + b5 = –117

варіанти відповідей

b1 = 1, q = 3

b1 = 3, q = 1

b1 = - 1, q = 3

b1 = - 1, q = 5

Запитання 9

Після двох послідовних підвищень ціни на 25 % люстра стала коштувати

937 грн 50 к. Знайдіть початкову ціну люстри.

варіанти відповідей

500 грн

600 грн

400 грн

550 грн

Запитання 10

Восьмий член прогресії дорівнює 12, а знаменник 3. Знайдіть її десятий член.

варіанти відповідей

15

39

36

108

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест