Граматичний зв'язок підмета і присудка

Матеріали за підручником

Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту) : підруч. для 11 кл. закл. загальн. середн. освіти / Олександр Авраменко. — К.: Грамота, 2019. — 208 с. : іл.

Додано: 5 грудня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 1147 разів
10 запитань
Запитання 1

1.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Увечері брат був засмученим.

Учора ми були дуже схвильовані.

Котляревський був заможний.

Історія є вчителька життя

Запитання 2

2.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Вона була досвідчена лаборантка.

Мій батько й мати були блакитноокі.

Раніше я був наївною людиною.

Усе життя мати була щасливою.

Запитання 3

3.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Ромашка, деревій та шавлія має лікувальні властивості.

Чулася пісня, розмова батьків, а потім запала тиша.

Ідуть Остап і Соломія широким степом долі шукати.

Верба й ставок нагадують про батьківську землю.

Запитання 4

4.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Живе там дід і баба, і курочка в них ряба, вона, мабуть, несе їм яєчка золоті.

Хтось ними [словами] плакав, мучився, болів, із них почав і ними ж і завершив.

Жили-були дід і баба не в селі — хатка їхня стояла в дрімучому лісі.

Новела й оповідання має одну сюжетну лінію, роман — декілька.

Запитання 5

5.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Син з дочкою навчається в художній школі.

Батько із сином іноді разом ходять на футбол.

Підмет з присудком становлять граматичну основу.

Сусід з донькою щодня ходить у центральний парк.

Запитання 6

6.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Юра із Сьомкою зриваються й біжать.

Я з Яшком у себе теж посадили шовковицю.

Андрій з жінкою жив на околиці міста.

Світлана з донькою ходить на роботу.

Запитання 7

7.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

— Скільки їх проголосувало? — Більшість депутатів проголосувало за цей закон.

— Що вони зробили? — Більшість учнів списували завдання одне в одного.

— Як багато вас було? — Півтори тисячі людей були на кінофестивалі.

— Як люди проводять там час? — Багато туристів засмагають, а хтось плаває.

Запитання 8

8.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Староста з класним керівником чекатимуть вас на вході.

Вишня й абрикос зацвітає в кінці квітня — на початку травня.

Більшість науковців систематично відвідує конференції.

Колись і ти був маленьким, але час минає, усе змінюється.

Запитання 9

9.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Більшість художників ХХ століття намагалися передати саме внутрішній стан своїх героїв.

Федір Кричевський був талановитий, його роботи вражають простотою й глибиною.

Хлопчик з пташкою на однойменній картині Кричевського дивляться в один бік.

Хлопчик і пташка сприймається органічно — у цьому сила полотна Кричевського

Запитання 10

10.Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

варіанти відповідей

Першою жінкою-академіком стала Олена Пчілка.

Ракета-носій досягла своєї мети о шостій двадцять.

Людина-павук підкупив глядача своєю добротою.

Книжка-тренажер сприяла якісній підготовці до ЗНО.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест