Громадські організації захисту прав споживачів

Додано: 15 березня 2023
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 105 разів
24 запитання
Запитання 1

Які права має споживач якщо у роботі (послузі) наявні істотні недоліки?

варіанти відповідей

Вимагати укладення нового договору

Вимагати повернення коштів

Розірвати договір та вимагати відшкодування збитків

Не має жодних прав

Запитання 2

Протягом якого терміну вимога споживача про заміну товару з недоліками на товар аналогічної марки належної якості підлягає задоволенню, за умов якщо останній є в наявності? 

варіанти відповідей

Протягом трьох днів

Підлягає негайному задоволенню

Протягом 2-х тижнів

Протягом 4-х тижнів

Запитання 3

Хто створює умови для набуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав:

варіанти відповідей

продавець 

підприємство - виробник

держава

органи по захисту прав споживачів

Запитання 4

Документ, яким держава забезпечує захист прав споживачів - це:

варіанти відповідей

Закон України

Указом Президента

Конституція України

Запитання 5

Організації, до яких потрібно подавати скаргу на неправомірні дії продавця називається:

варіанти відповідей

Держпродспоживслужба

Управління захисту прав споживачів

Суд

Офіс Президента України

Запитання 6

У який термін повертаються гроші сплачені за товар споживачеві, у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору?  

  

варіанти відповідей

Не пізніше 30 днів

Не пізніше 3 днів

Не пізніше 7 днів

Не пізніше 14 днів

Запитання 7

Якими нормативно-правовими актами регуюлюються права споживачів в Україні?  

варіанти відповідей

Конституцією України

Законом України «Про права споживачів»

Законом України "Про торгівлю"

Цивільним Кодексом України

Запитання 8

Які товари із перелічених не підлягають поверненню?


варіанти відповідей

журнал

ноутбук

шкарпетки

ліки

засоби гігієни

косметика

взуття

Запитання 9

Оберіть найбільш правильне твердження: 

варіанти відповідей

етичний споживач - економна людина, яка заощаджує, навіть якщо їй продукт не до вподоби

етичний споживач обирає товар, дивлячись на його корисність, якість та ціну

етичний споживач купує товар, навіть якщо його якість не дуже висока, але він підтримує бренд

 етичний споживач мінімально залучає ресурси, людей, тварин, довкілля

Запитання 10

Чи проводиметься обмін товару належної якості, якщо товар використовували?

варіанти відповідей

Так, якщо у споживача залишився касовий чек.

Так, якщо упаковка залишилась цілою;

Так;

Ні;

Запитання 11

Чіткий послідовний алгоритм дій, що є обов'язковим елементом у комплекті товару, має назву 

варіанти відповідей

Рекомендація з налаштування

Рекомендація з використання

Правила експлуатації

Інструкція з експлуатації

Запитання 12

За яких умов спілкування споживач буде мати найбільшу можливість знижки ціни на товар чи послугу?

варіанти відповідей

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у поважній формі з можливістю подальшого співробітництва

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у діловому стилі, з чіткою вимогою щодо виконання своїх зобов'язань кожною стороною

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у діловому стилі з уточненням якості товару (послуги) та варіантів розрахунку частинами

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у поважній діловій формі з урахуванням мети та можливостей кожної сторони

Запитання 13

Назви порушення, яке описано.

Мама купила в магазині молоко. Воно виявилося кислим.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 14

Назви порушення, яке описано.

Батько забрав з ремонту годинник, який наступного дня зупинився.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 15

Назви порушення, яке описано.

Борис вирішив пошити собі до дня нарождення костюм. Він звернувся в ательє. Був обумовлений термін виконання замовлення. У зазначений час костюм не був готовий, тому Борис змушений був одягти старий костюм.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 16

Назви порушення, які описано.

Бабуся придбала в кіоску на ринку баночку сметани. На ній не були вказані дата виготовлення та термін придатності, а сметана виявилася несвіжою.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 17

Назви порушення, яке описано.

Мама купила на ринку два кілограми апельсинів. Коли ж вона скористалась контрольними вагами, то виявилось, що їхня вага менша.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 18

Назви порушення, яке описано.

Бабуся купила на ринку овочі. Коли ж вона порахувала решту, то виявилось, що їй дали гршей менше, ніж потрібно.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 19

Назви порушення, яке описано.

Дмитро купив собі термос щоб під час перерви на роботі пити гарячу каву. Коли він узяв його з собою на роботу, виявилося, що кава, яку він налив зранку в термос, вже через 3 години була ледь теплою.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 20

Назви порушення, яке описано.

Олена купила собі яскраву футболку. На етикетці було зазначено, що одяг можна прасувати при високій температурі. Після прасування виявилося, що матеріал, з якого виготовлена футболка, поплавився та утворилася дірка.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 21

Назви порушення, яке описано.

Тетяна купила різнокольорові рушники. Після прання світлі рушники пофарбувалися у колір темних рушників. На етикетках рушників рекомендації щодо умов прання відсутні.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 22

Назви порушення, які описано.

Микола віддав у ремонтну майстерню черевики для заміни підборів. В обумовлений термін черевики не були відремонтовані. Через три дні Микола отримав відремонтоване взуття, але за два дні підбори знову зламалися.

варіанти відповідей

неякісний товар

неякісна послуга

несвоєчасно надана послуга

недоступна інформація про товари та послуги

недостовірна або неправдива інформація про товари та послуги

закінчився термін придатності товару, указаний на етикетці чи упаковці товару

обважування

обрахування

Запитання 23

Якою може бути Реклама за метою?

варіанти відповідей

Комерційна

Масована

Соціальна

Дитяча

Політична

Телевізійна

Запитання 24

Форма реклами яка переконує споживачів купити саме цей товар на підставі

його виняткових якостей.

варіанти відповідей

Інформаційна

Пропагандистська

Переконлива

Аргументована

Нагадувальна

Соціалістична

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест