частинки, які входять до складу атома
Укажіть тип зв’язку, що утворений атомами з однаковою електронегативністю
Укажіть тип кристалічної ґратки кухонної солі
вкажіть кількість енергетичних рівнів та число неспарених електронів у атомі елемента Нітроген
заряд атомного ядра та число енергетичних рівнів Цинку
Укажіть тип хімічного зв'язку в продукті сполучення простих речовин, утворених хімічними елементами з протонними числами 20 і 16:
Укажіть групу атомів,які можуть утворювати лише позитивно заряджені йони:
Спільним у будові йонів Na+ і F- є:
Нафтален (нафталін) - біла, кристалічна речовина, дуже летка з різким запахом. Визначте тип кристалічних ґраток в цій речовині
Оберіть рядок в якому записані формули тільки йонних сполук:
Оберіть пару речовин, які перебувають в аморфному стані:
Речовина з ковалентним неполярним зв’язком:
Сполука з йонним зв’язком:
Частинки, які містяться у вузлах йонних кристалічних граток:
Заряд йона Алюмінію:
Сполука з ковалентним полярним зв’язком:
Вкажіть кристалічуі ґратку кухонної солі:
У ряду хімічних елементів Li - Na - K:
Спільні електронні пари в молекулі HСІ зміщені в бік :
Властивості, характерні для речовин з молекулярними кристалічними гратками:
Розгляньте схему та вкажіть вірні твердження щодо особливостей зв’язку в речовині: H • + • H → H •• H (3 правильні відповіді)
Проаналізуйте твердження і вкажіть правильне:
1. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок утворення спільних електронних пар.
2. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання протилежно заряджених йонів.
3. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання позитивних йонів і вільних електронів.
Чи правильне твердження: атоми металічних елементів віддають електрони і перетворюються на катіони?
Укажіть формули речовин, молекули яких мають ковалентний неполярний зв'язок:
Зв'язок між атомами неметалічних елементів, який утворюється за рахунок спільних електронних пар - це...
Вкажіть, як називається тип хімічного зв'язку між позитивно та негативно зарядженими іонами....
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома