Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Поглянь, уся земля тремтить
В палких обіймах ночі,
Лист квітці рвійно шелестить,
Траві струмок вуркоче.
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Вчора ви уважали спокій
Найблаженнішим станом;
Та чи радився ум ваш при тім
З вашим Богом і Паном?
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Мене водило в безвісті життя,
Та я вертався на свої пороги,
Переплелись, як мамине шиття,
Мої сумні і радісні дороги.
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне - то любов, а чорне - то журба.
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Віють вітри, віють буйні,
Аж дерева гнуться,
Ой як болить моє серце,
А сльози не ллються.
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Ой Морозе, Морозенку,
Ти славний козаче,
За тобою, Морозенку,
Вся Вкраїна плаче.
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Що на Чорному морі,
На камені біленькому,
Там стояла темниця кам"яная...
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Боян- бо віщий,
якщо кому хотів пісню творити,
то розтікався мислію по древу,
сірим вовком по землі,
сизим орлом під хмарами...
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Поховайте та вставайте,
Кайдани порвіте
І вражою злою кров"ю
Волю окропіте.
Кого ж їй любити ? Ні батька, ні неньки,
Одна, як та пташка в далекім краю.
Пошли ж ти їй долю - вона молоденька,
Бо люде чужії її засміють.
В уривку використано всі художні засоби, ОКРІМ
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
Це той первий, що розпинав
Нашу Україну,
А вторая доконала
Вдову сиротину.
Визначте художній засіб, використаний у виділеній частині тексту .
кожне слово
нашої мови
записане у Літописі
тож хай знають вороги
якими словами
на самоті мовчимо
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома