Яка поезія В.Симоненка написана у формі колискової?
Про кого (що) йдеться у творі В.Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…»?
Жанр твору Д.Павличка «Два кольори»
Ідея твору І.Драча «Балада про соняшник» висвітлена в рядку...
Яку тему розкриває І.Драч у «Баладі про соняшник»?
«Три зозулі з поклоном» за жанром
Реформував жанр балади, відкинувши традиційні легендарно-історичні та героїчні атрибути, залишивши ліро-епічну структуру
«Любові всевишній» свій твір присвятив
Установіть героя твору Л. Костенко «Маруся Чурай»:
Ми з нею рідні. Ми з одного кореня.
Мабуть, один лелека нас приніс.
Батьки у нас безстрашні й невпокорені
і матері посивілі від сліз…
Найбільший і центральний за змістом розділ роману, у якому найширше розкрито образ Марусі Чурай, має назву
Указати, про кого перифраз (цитата) «витязь молодої української поезії»
«Сонячний поет» - це про ...
Указати правильне визначення «Верлібр – це ...»
«Всесвітнім інтелектуалом 1992-1993років» визнано українського митця
В уривку з твору «Три зозулі з поклоном» «сходи до неї, скажи, що я послав їй, як співав на ярмарках Зіньківських сліпий бандуристочка, послав три зозулі з поклоном, та не знаю, перелетять вони Сибір неісходиму, а чи впадуть від морозу» йдеться про
В уривку «тож хай знають вороги якими словами на самоті мовчимо» використано
У рядках Мені війнула в очі сивина, Та я нічого не везу додому… ужито
Який художній прийом домінує в уривку:
У соняшника були руки і ноги,
Було тіло шорстке і зелене,
Він бігав наввипередки з вітром,
Він вилазив на грушу і рвав у пазуху гнилиці.
Назвіть автора музики до пісні на слова Дмитра Павличка "Два кольори"
Яка з фігур поетичної мови застосована в уривку:
Ти знаєш, що ти - людина?
Ти знаєш про це чи ні?
На чому їхало Сонце Івана Драча?
Упізнайте героїню твору за описом:
"Вона стоїть без хустки, сива, пишноволоса - колись її волосся сяяло проти сонця золотом, тепер не сяє. Видно, думаю собі, волосся умирає раніше, ніж людина"
У якій частині новели вжито вислів " три зозулі з поклоном"
У творі «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника зображено трагічну долю
Установіть відповідність між назвою вірша та ідеєю
1“Два кольори”
2“Лебеді материнства”
3“Ти знаєш, що ти – людина”
4“Задивляюсь у твої зіниці”
АРоздуми над долею рідної землі, її історії,любов поета до своєї Батьківщини
БЗаклик раціонально використовувати час, відведений на життя, поспішати жити
ВУславлення материнської любові,яка буде супроводжувати її дитину протягом життя
ГЗаклик не забувати своє коріння, батьків, те, що є основою життя
Вислів “три зозулі з поклоном” означає
Ідея твору "Три зозулі з поклоном"
Образ матері є в усіх поезіях, окрім
Хто не належить до шістдесятників?
Увідповідніть митця з висловлюванням про нього
Автор
1 Іван Драч
Б Павло Тичина
В Василь Симоненко
Г Григір Тютюнник
Висловлювання
А Двадцять вісім – це дуже мало. Двадцять вісім - це наче й не жив. І поклали поета в хмари – І до хмари немає стежин.
Б Музична праоснова світобудови («соціалізм без музики ніякими гарматами не встановити») контрастно поєднується з навальністю зламу і переламу.
В …тривалий час у своїй творчості, як і всі неокласики, уникав віршів про владу. Проте йому цього не простили.
Г У ніч з 29 на 30 листопада 1937 року Михайла заарештували, а шестирічний син на все життя запам'ятав, як біг аж на край села услід за «чорним вороном», на якому повезли його батька. Про нього не можна було навіть згадувати, бо «ворог народу». Тільки 1958 року прийшло повідомлення, що за рік його було реабілітовано посмертно за браком складу злочину.
Д …реформував жанр балади, відкинувши традиційні легендарно-історичні, героїчні й фантастичні її атрибути, але залишивши ліро-епічну структуру, напружений сюжет.
Які рядки з поезії В.Симоненка "Лебеді материнства" передають основну думку твору?
Для індивідуального стилю Ліни Костенко справедливими є усі твердження окрім:
Установіть відповідність між автором та уривком із його вірша.
1Павло Тичина
2Андрій Малишко
3Василь Симоненко
4Іван Драч
АМожна вибрать друга і по духу брата
Та не можна рідну матір вибирати.
БКрасиве засмагле сонце
В золотих переливах кучерів,
У червоній сорочці навипуск,
Що їхало на велосипеді,
Обминаючи хмари на небі…
ВМене водило в безвісті життя
Та я вертався на свої пороги,
Переплелись, як мамине шиття
Мої сумні і радісні дороги.
ГВи знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани.
"Ось місяць, зорі, солов'ї"
"Я твій" – десь чують дідугани,
А солов'ї!..
Та ви вже знаєте, як сплять гаї!
ДЯ візьму той рушник, простелю, наче долю,
В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров.
І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:
І дитинство, й розлука, і вірна любов.
Увідповідніть твір з художніми образами, що є в ньому.
1«Наша мова»
2«Балада про соняшник»
3«Два кольори»
4«Лебеді материнства»
Азорі сургучеві; мавки чорноброві; верби і тополі
Бмамине шиття; любов; журба
Впоезія; сонце моє оранжеве; велосипед
Гдотик до душі; мільярди слів; асфальти й спориші
Дкожне слово; Літопис; вороги
Якої проблеми НЕ ПОРУШУЄ Василь Симоненко у творі "Ти знаєш, що ти - людина?"
Дії твору Ліни Костенко "Маруся Чурай" відбуваються в часи гетьманування
Основні події роману «Маруся Чурай» Л. Костенко відбуваються...
Головна тема роману "Маруся Чурай" - зображення
Творчість І. Драча, Д. Павличка, М. Вінграновського об’єднує заняття
Вислів: "Я поетичної біжутерії не ношу" належить
Уривок І застиг він на роки й століття В золотому німому захопленні: - Дайте покататися, дядьку! А ні, то візьміть хоч на раму. Дядьку, хіба вам шкода? Узято з
Новела як літературний жанр має такі ознаки
"Коли се було... А я досі думаю: "Як вони чули один одного - Марфа і тато? Як?" використано такий художній засіб
Події у творі "Три зозулі з поклоном" розгортаються у такій послідовності
Шістдесятники - це...
Установіть відповідність між художнім твором та його жанром
1. "Лісова пісня" Лесі Українки
2. "Тигролови" Івана Багряного
3. "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника
4. "Тіні забутих предків" М. Коцюбинського
а) новела
б) оповідання
в) повість
г) роман
д) драма-феєрія
Про героя твору «Три зозулі з поклоном» ідеться в рядку
Що зробила Марфа з листом призначеним Софії, який дав поштар?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома