Інтеграція в освіті

Додано: 31 жовтня
Предмет: Інформатика, 11 клас
8 запитань
Запитання 1

Обери найбільш вдале визначення терміну «інтеграція»

варіанти відповідей

це недоцільне об’єднання та координація дій різних частин багатьох систем

процес взаємодії двох або більше систем з метою створення нової, яка набуває нових властивостей завдяки зміні властивостей та зв’язків її елементів

це процес взаємодії, об’єднання, взаємовпливу, взаємопроникнення, взаємозближення, відновлення єдності двох або більше систем, результатом якого є утворення нової цілісної, яка набуває нових властивостей та взаємозв’язків

Запитання 2

Характерні риси вертикальної інтеграції

варіанти відповідей

це зв’язок, який здійснюється тоді, коли інтегровані предмети вивчаються відірвано в часі (наприклад, впродовж тижня, місяця)

це зв’язок, який можна спостерігати, якщо інтегровані предмети вивчаються в близьких часових межах (впродовж одного заняття, одного дня)

це зв’язок, який проходить через наскрізні лінії програми всього навчального року

Запитання 3

Оберіть переваги інтегрованого навчання (декілька варіантів відповідей)

варіанти відповідей

більш чітке розуміння мети кожного предмету в різних контекстах

більш глибоке розуміння будь-якої теми, завдяки її дослідженню через кілька точок зору

краще усвідомлення комплексного підходу, через який предмети, навички, ідеї та різні точки зору пов’язані з реальним світом

вдосконалення навичок системного мислення

весь матеріал є в одному підручнику

вчитель одразу на одному уроці все пояснює, використовуючи лише одні відомості про явище

Запитання 4

Які є форми інтеграції?

варіанти відповідей

повна

часткова

блокова

деталізована

Запитання 5

Міжпредметні зв’язки бувають ...

варіанти відповідей

Горизонтальні

Вертикальні

Несуміжні

Суміжні

Інтегровані

Неінтегровані

Запитання 6

Інтеграція в навчанні – це

варіанти відповідей

А) об'єднання в ціле якихось частин чи елементів у процесі розвитку.

 Б) це природний взаємозв'язок різних видів діяльності на основі провідної ідеї і багатогранним розкриттям досліджуваних предметів

В) об'єднання в окремий предмет якихось частин чи елементів у процесі розвитку

Г) це природний взаємозв'язок однакових видів діяльності на основі провідної ідеї і багатогранним розкриттям досліджуваних предметів

Д) створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин у кількох раніше різних одиницях, пристосування їх у раніше неіснуючий моноліт особливої якості

Запитання 7

Які є рівень(чи рівні) інтеграції?

варіанти відповідей

А) міжпредметна

 Б) внутрішньопредметна, транспредметна

В) міжпредметна ,внутрішньопредметна

Г) внутрішньопредметна

Д) міжпредметна ,внутрішньопредметна, транспредметна

Запитання 8

Інтегроване навчання на уроках  дозволяє…

варіанти відповідей

А) конкретизувати знання учнів, не сприяє їх практичному застосуванню, розвиває критичне мислення школярів

Б) формувати в учнів цілісний світогляд про навколишній світ, активізує їх пізнавальну діяльність

В) конкретизувати знання учнів, сприяє їх практичному застосуванню, розвиває системність знань і критичне мислення школярів

Г) будувати цілісну систему навчання на основі спільності змісту знань і методів наукового пізнання

Д)  передбачачити розв’язання таких освітніх завдань: підвищення мотиваційної сфери школяра; всебічний розгляд навчального матеріалу;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест