Укажіть факти біографії діяча, зображеного на фото.
На фото зображено
З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.
А письменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»
Б митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.
В актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»
Г прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)
Д український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРР
У царині якого мистецтва творили діячі, зображені на фото?
Установіть послідовність фактів біографії діяча, зображеного на фото.
А Пише листи керівникам Третього рейху із засудженням винищення євреїв й окупаційної політики на Сході.
Б У зв’язку з проведенням акції «пацифікації» протестує проти розправи польських військ над українським населенням Галичини.
В Виступає з рішучим протестом проти антицерковної політики радянської влади на Західній Україні.
Г Обраний членом Національної Ради Західноукраїнської Народної Республіки.
На фото зображено
Укажіть світлину із зображенням композитора, музика якого стала основою Державного Гімну України.
На фото зображено
Усі зображені на фото політичні діячі були
Проаналізуйте фрагмент історичного документа
та виконайте завдання до нього
«Ще не минуло місяця, як ми вдало перейшли кордон і вступили до лав Січі й уже вчора зіткнулися з наступом ворожого війська та прийняли нерівний бій. Сьогодні Сойм проголосив незалежність Карпатської України. Новообраний Президент відразу звернувся до Німеччини з проханням про взяття країни під охорону Рейху та недопущення захоплення її. Відповіді ще немає…»
Укажіть фото згаданого в листі «новообраного Президента».
Укажіть портрет історичного діяча, який у 1920 р. був ініціатором воєнно-політичного союзу Української Народної Республіки з Польською Республікою.
На фото зображено діяча, який наприкінці XIX ст. очолив
Прочитайте фрагмент історичного документа та виконайте завдання.
«Під сильним напором польських сил, за браком амуніції та інших матеріалів Галицька армія буде змушена перейти річку Збруч та шукати опору |підтримку| на широких ланах Великої України. Із цих причин командування Галицької армії звертається з проханням до головного Отамана - призначити район виключно для Галицької армії, - де армія змогла б відпочити та впорядкуватися...»
До кого з діячів, зображених на фото, зверталося командування Галицької армії?
Укажіть фото президента Карпатської України.
Укажіть портрет діяча, про якого йдеться в цитованому документі:
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд — Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги — Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
А голова Української Центральної Ради
Б головний отаман Армії Української Народної Республіки
В гетьман Української Держави
Г командир Революційної повстанської армії України
Д митрополит Української греко-католицької церкви
Хто з діячів, зображених на фото, був Президентом державного утворення, позначеного на картосхемі?
Хто з діячів, зображених на фото, є автором брошури «Самостійна Україна»?
Укажіть фото державного діяча, який у квітні 1918 р. прийшов до влади в Україні в результаті державного перевороту.
Виберіть портрет історичного діяча, який займав посаду президента Української Академії Наук
Виберіть портрет діяча про якого [з симпатією] згадує в уривку журналіст В. Гренджа-Донський
«Пана прем’єра Бродія в Празі приловлено на гарячому вчинку, коли з угорського посольства ніс у портфелі величезні гроші – на агітацію за повернення Рутенії гортіївській Угорщині….Його арештовано….Замість Бродія прем’єром іменовано Августина Волошина. Аж тепер чехи в Празі побачили, хто зрадник, а хто про автономію роздумує чесно»
Історичні постаті зображені на фото були причетні до підписання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома