Теорія грошей. Банки та банківська система

Додано: 11 жовтня 2022
Предмет: Економіка, 10 клас
Тест виконано: 114 разів
12 запитань
Запитання 1

Тривале зростання цін, наслідком якого є знецінення грошової одиниці

варіанти відповідей

Емісія

Інфляція

Інкасація

Стагнація

Запитання 2

Випуск грошей або цінних паперів в обіг

варіанти відповідей

Емісія

Інфляція

Лізинг

Інкасація

Запитання 3

Здійснювати емісію грошей має право

варіанти відповідей

Будь-який банк

Комерційний банк

Центральний банк

Спеціалізований банк

Запитання 4

Як називається цінний папір, який приносить його власнику дохід у вигляді дивідендів

варіанти відповідей

Вексель

Чек

Облігація

Акція

Запитання 5

Можливість швидкого перетворення певного активу в готівку та засіб обігу

варіанти відповідей

Іпотека

Ліквідність

Інкасація

Аваль

Запитання 6

Формула Фішера має вигляд

варіанти відповідей

S = P (1 + i*n)

MQ = PV

MV = PQ

MR = MC

Запитання 7

Скільки рівнів має банківська система України?

варіанти відповідей

3

1

4

2

Запитання 8

Відкриття депозитів - це ... функція банків

варіанти відповідей

Пасивна

Активна

Спеціальна

Другорядна

Запитання 9

Визначте прибуток банку, якщо витрати банку становлять 252 тис. грн, а доходи 315 тис. грн.

варіанти відповідей

63 тис. грн

54 тис. грн

72 тис. грн

85 тис. грн

Запитання 10

Визначте грошову масу, якщо середній рівень цін становить 240 гр. од., швидкість обігу грошової одиниці становить 8 обертів, а кількість продукції 120 тис.од.

варіанти відповідей

3200 тис. гр. од.

3600 тис. гр .од.

4100 тис. гр. од.

2800 тис. гр. од.

Запитання 11

Андрій поклав на депозит 2000 грн. Скільки грошей у нього буде на депозиті через 2 роки за умови нарахування простих відсотків, якщо банк нараховує 12% річних?

варіанти відповідей

2560

2820

2480

3120

Запитання 12

Банки нараховують ... відсотки за кредитами та депозитами

варіанти відповідей

основні та додаткові

прості та складні

правильні та неправильні

раціональні та нераціональні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест