К.Р. Квадратична функція.

Додано: 15 грудня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 57 разів
11 запитань
Запитання 1

Щоб побудувати графік функції у = х2 + 2 потрібно графік функції у = х2 перенести на дві одиниці ....

варіанти відповідей

ліворуч

вгору

праворуч

вниз

Запитання 2

Графіком якої з наведених функцій є парабола?

варіанти відповідей

у = 6⁄х

 у = х3 + 3х - 5

 у = - 6х2 + 5х - 6

у = 6х - 7

Запитання 3

Знайти нулі функції у= х2 - 4х +3

варіанти відповідей

1; 3

(3;0), (1;0)

(0;1), (0;3)

(1; 3)

Запитання 4

Знайдіть координати вершини параболи y = –x2 + 2x + 5.

варіанти відповідей

(1; 6)

(1; 2)

  (–1; 2)

  (–1; 6)

Запитання 5

Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –2.

варіанти відповідей

- 3

5

3

12

Запитання 6

Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень.

варіанти відповідей


(3; 5) 

(–∞; 3) U(5; +∞)

(–∞; 4)

 (4; +∞)

Запитання 7

При яких значеннях b і c точка В(-1;2) є вершиною параболи у = 3х² + bх +с? 

варіанти відповідей

b = - 6; с = - 5 .

b = - 6; с = 5 .

b = 6; с = - 5 .

b = 6; с = 5 .

Запитання 8

Знайдіть найбільший цілий від'ємнийй розв'язок нерівності -х2 + 4х + 5 < 0.

варіанти відповідей

- 1

- 2

5

6

Запитання 9

Знайдіть область визначення функції у = √(6 + х - х2) / (х + 1).

варіанти відповідей

[ - 2; 3]

(- ∾; - 2] ∪ [ 3; + ∾)

[ - 2; -1) ∪ (-1; 3]

[ 3; + ∾)

[ - 1; + ∾)

Запитання 10

Знайдіть область значень функції

варіанти відповідей

(-∾; 1]

(-∾; 1)

( 3; 5)

(-∾; + ∾)

Запитання 11

Установіть проміжок спадання функції.

варіанти відповідей

( - ∾; 4)

( - ∾; 4]

(4; + ∾)

[4; + ∾)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест