Кирило-Мефодіївське братство

Додано: 3 листопада 2023
Предмет: Історія України, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Кирило-Мефодіївське братство створено в

варіанти відповідей

а) 1846;

б) 1847;

в) 1848.

Запитання 2

."Книга буття українського народу", «Начерки Конституції», «Статут Кирило-Мефодіївського братства – це

варіанти відповідей

а) програмні документи;

б) установчі документи;

в) публіцистичні збірки.

Запитання 3

Протягом яких років діяло Кирило-Мефодіївське товариство

варіанти відповідей

а) 1845-1846;  

 б) 1846-1847;

в)1847-1848.

Запитання 4

Установіть відповідність між зображенням і варіантами відповідей та світлинами.

варіанти відповідей

а) В. Білозерський;

б) М. Костомаров;

в) Т. Шевченко.

ваб

бва

Запитання 5

Хто з діячів не брав участь у створенні програмних документів?

варіанти відповідей

а) М. Гулак;

б) Г. Андрузький;

в) В. Білозерський;

г) М. Костомаров.

Запитання 6

Хто є автором програмного документа «Начерки Конституції..»?


варіанти відповідей

а) М. Гулак;

б) Г. Андрузький;

в) В. Білозерський

г) М. Костомаров.

Запитання 7

Кирило-мефодіївці розглядали слов'ян як єдиний народ, відводячи українському суспільству ключову роль у створенні слов'янської 

варіанти відповідей

а) конфедерації;

б) імперії;

в) союзу;

г) співдружності.

Запитання 8

Серед братчиків було течій

варіанти відповідей

а) 2;

б) 3;

в) 4.

г) 5

Запитання 9

Реформування пропагувала течія

варіанти відповідей

а) радикальна;

б) помірковано-ліберальна;

в) консервативна.

Запитання 10

Найсуворіше покарання отримав

варіанти відповідей

а) В. Білозерський;

б) М. Костомаров;

в) Т. Шевченко;

г) М. Максимович.

Запитання 11

Т. Шевченко, О. Навроцький, І. Посяда, М. Гулак представляли течію


варіанти відповідей

а) радикальну;

б) помірковано-ліберальну;

в) консервативну.

г) автономістську.

Запитання 12

Провідну роль в об’єднанні слов’янських народів кирило-мефодіївці відводили


варіанти відповідей

а) полякам;

б) чехам;

в) українцям.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест