Контроль аудіювання. Співучий янгол України

Додано: 2 лютого 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 19 разів
12 запитань
Запитання 1

Перша частина використаного в тексті авторського неологізму «аудіомісіонерка» стосується звукозапису, а друга –

варіанти відповідей

А) популяризації

Б) благословення


В) започаткування

Г) звеличення

Запитання 2

Слова, мимохідь і мимохіть, ужиті в тексті

варіанти відповідей

А) різні за значенням

Б) однакові за значенням

В) близькі за значенням

Г) протилежні за значенням

Запитання 3

Згадуючи «свідомих українських піратів», автор передусім

варіанти відповідей

А) романтизує незалежних підприємців, які випробовували долю, вирушаючи за

кордон

Б) схвалює поширення української музики в обхід авторських прав

В) наголошує, що вони сприяли знайомству з мистецтвом української діаспори

Г) говорить про спроби наслідування стилю Квітки Цісик на українській естраді

Запитання 4

Пишучи, що Квітка Цісик стоїть «посеред Брукліна, коханим покинута, долею скривджена, батьківщиною забута, і виводить пісню знетямлено, протяжно, жалібно», автор прагне

варіанти відповідей

А) викликати в читача співчуття до дівчини

Б) наголосити на впливі матеріальної скрути на творчість співачки

В) підкреслити щирість і майстерність виконання героїні

Г) ствердити, що талант співачки не був поцінований слухачами

Запитання 5

Згадка про те, що Квітка Цісик мала в репертуарі дуже відомі пісні, співвідносна з реченням (реченнями)

варіанти відповідей

А) І ніщо не віщувало появи цього голосу «нізвідки» — на диво місцевій естраді

Б) Зірок тоді наплодилося необлікована кількість. Більше, ніж на небі

В) Свої кревні 200 тисяч доларів ця вродлива й розкута американка вкладає

в «український проект»

Г) І саме в американської українки виявилося найбагатше змістове й

емоційне аранжування. Так виходить... коли «як уперше»

Запитання 6

Виходячи з тексту, долю Квітки Цісик НЕ МОЖНА вважати здійсненням американської мрії, бо

варіанти відповідей

А) це поняття означає високий життєвий стандарт і славу, а співачка їх не досягла

Б) вона завжди лишалася українкою, байдужою до американських цінностей

В) американська мрія передбачає самостійну працю, а Квітка мала підтримку родичів

Г) метою її життя стала творчість, а не соціальний статус і матеріальні статки

Запитання 7

Співачка Квітка Цісик і кінорежисер Сергій Параджанов порівняні в тексті, тому що вони

варіанти відповідей

А) геніальні своєю неповторністю

Б) були відірвані від батьківщини

В) постраждали за любов до України

Г) створили свої шедеври незадовго до смерті

Запитання 8

До репертуару Квітки Цісик входили пісні

варіанти відповідей

А) "Віють вітри, віють буйні", "Ой, не ходи, Грицю"

Б) "Два кольори", "Чуєш, брате мій"

В) "Засвіт встали козаченьки", "Чи не той то хміль"

Г) "Всякому місту звичай і права", "Пісня про рушник"

Запитання 9

Квітка вступила до консерваторії...

варіанти відповідей

А) нью-йоркської

Б) віденської

В) амстердамської

Г) дрезденської

Запитання 10

"Чуєш, брате мій..." - це пісня про...

варіанти відповідей

А) щасливе кохання хлопця та дівчини

Б) криваві бої за неньку-Україну

В) смерть на чужині

Г) любов до батьків

Запитання 11

За рахунок чого фінансувався "український проєкт" Квітки Цісик?

варіанти відповідей

Фінансувався з державного бюджету США

Гроші виділила українська діаспора США

Фінансувався з власних коштів Квітки Цісик

Фінансувався за кошти України

Запитання 12

Повтори, пристрасність викладу (захоплення), наявність окличних речень, питань, уживання суспільно-політичної лексики, емоційно забарвлених слів, фразеологізмів у казують на те, що текст належить до ......... стилю. Замість пропуску треба втавити слово

варіанти відповідей

художнього

наукового

епістолярного

публіцистичного

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест